Echte nostalgie: met de bert en de caravan op vakantie in de jaren '70!

Trouwens....de Bert 00-77-JD leeft nog steeds: Bertje is net gekeurd!
Maar zou toch worden veranderd in 90, las ik poos terug?! Misschien al van kracht trouwens.Leuke foto's, ik had er ook even over gedacht om een trekhaak op de mijne te bouwen (stond op marktplaats voor 75,00) maar maximaal 80 rijden vind ik echt te langzaam.
Hou er rekening me dat een 105je GEEN trek auto is omdat het achterste deel van de carrosserie nauwelijks tot geen dragende delen heeft waar je de trekhaak aan kunt bevestigen en dat daardoor het risico dat je je 105 letterlijk in tweeen trekt met een caravan er achter niet geheel denkbeeldig is....Leuke foto's, ik had er ook even over gedacht om een trekhaak op de mijne te bouwen (stond op marktplaats voor 75,00) maar maximaal 80 rijden vind ik echt te langzaam.
Camperen is voor circusartiesten en kermisexploitanten!
En een bertone met caravan is al helemaal geen gezicht![]()
Patrick.
Klopt, er is een wetsvoorstel ingediend en goedkeurd. Je zou dan zeggen; ik ga vanaf heden lekker 90 rijden.Maar zou toch worden veranderd in 90, las ik poos terug?! Misschien al van kracht trouwens.Leuke foto's, ik had er ook even over gedacht om een trekhaak op de mijne te bouwen (stond op marktplaats voor 75,00) maar maximaal 80 rijden vind ik echt te langzaam.
Hmz... voor vrije geesten dus....Camperen is voor circusartiesten en kermisexploitanten!
Toch zie ik een 105 met een sleurhut.....Hou er rekening me dat een 105je GEEN trek auto is omdat het achterste deel van de carrosserie nauwelijks tot geen dragende delen heeft waar je de trekhaak aan kunt bevestigen en dat daardoor het risico dat je je 105 letterlijk in tweeen trekt met een caravan er achter niet geheel denkbeeldig is....Leuke foto's, ik had er ook even over gedacht om een trekhaak op de mijne te bouwen (stond op marktplaats voor 75,00) maar maximaal 80 rijden vind ik echt te langzaam.