Andretti Molletti

Re: RE: Waar zijn we mee bezig?????

vr mei 30, 2008 21:12

Goed verwoord Dre, maar dit zijn interne risico's, het grootste gevaar schuilt in exterene risico's ,
ja die exterene risico's zijn killing ;)

paulsteeman
Guru
Guru

RE: Waar zijn we mee bezig?????

vr mei 30, 2008 22:41

@ Whizzmann: hoor je mij dat zeggen? Er zijn daar ook dingen die totaal niet in de haak zijn. Punt is wel dat we hier alles maar goed vinden terwijl we gewoon als kippen geplukt worden. 1 voordeel: we kiezen ze zelf.......
http://www.bandenmotel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

156 SW 1.9JTD 16V 140 PK 2004 was de vorige
Rij nu voorlopig Mercedes.....

Turbolag, the 2 seconds the other driver thinks he has a chance

diele
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

vr mei 30, 2008 22:50

Zijn we al bij de finnen ?? :?
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

cor
Guru
Guru

vr mei 30, 2008 23:04

Zijn we al bij de finnen ?? :?
jazeker! :shock:
Afbeelding
schijnt een MiTo ondergesneeuwd te zijn.... :wink:
Afbeelding
--2000-- Bertone Blu Olandese (1974)
159 SW Tbi TI Bianco Ghiaccio (2010)

m.brandon
Advanced Member
Advanced Member

za mei 31, 2008 00:13

Voor de topicstarter: Dit soort kritische geluiden zouden in Singapore reden kunnen zijn om het hele forum van de club te verbieden. Niet alles is daar beter dan hier.
Wat een onzin zeg. Nu doe je alsof Singapore een totalitair regime heeft. De PAP heeft wel de totale macht in Singapore maar belet haar bevolking niet op het gebied van vrijheid van meningsuiting etc..
Nu: Koos Alfaloos

Gehad:
OMGWTF
Giulia 1300 Super met Arese 1750 blok en sper-dif
Giulia 1300 Super
156 2.4 JTD squadra tuning
GTV 2.0 V6 TB
156 1.9 JTD squadra tuning
145 1.7 16V

pb2k
Advanced Member
Advanced Member

za mei 31, 2008 01:37

oh ja ik heb idd niet goed gelezen... excuus daarvoor :oops:

daarentegen maakt het eigenlijk niets uit

niks met jouw inbreng :)
Bertone GTJ 1975 2.0 (helaas die is weg) / Lancia dedra 1.8 vvt
na mijn studie weer een bertone ! :) (2011)

kitaro
Advanced Member
Advanced Member

za mei 31, 2008 04:39

We moeten "gewoon" wat kosten postjes schrappen.

a) koninghuis. Die mogen best hun eigen broek ophouden. Inclusief bpm, belasting enz. waar wij wel mee zitten.
Ik wil ook wel een 8C zonder bpm/belasting enz.......
Het is van de zotte dat wij het onderhoud van een aan hun geschonken bootje moeten ophoesten. En dat we iedereen die uit
"de club" komt een vorse uitkering moeten geven. Ik heb ze nooit gekozen. En zou ze graag zien vertrekken.

b) onze politieke onkeuzes momenteel. We mogen stemmen maar elke stem zorgt dat het oude in stand blijft.
Nee tegen europa gestemd? JPellende ritselt het via de achterdeur. Dus we hebben toch geen inspraak, waarom betalen we dan
wel voor dat circus????

c) die hele domme logica op het bekijken van gemeente en andere begrotingen. Kan je een jaar zuinig doen dan krijg je volgend jaar
minder.
Gevolg: elk jaar aan het einde van het begrotingsjaar zoeken ze uitgaven om het jaar erop maar hetzelfde te blijven krijgen.

d) subsidie aan de eu........

e) Niet mee huppelen met de u.s.a. en israel. Laat die lekker hun eigen shit oplossen als ze zograag shit willen.
(En nee zij zijn geen van tweeen de underdog danwel de aangevallen natie. Beiden zijn de agressor in eigenlijk al hun conflicten.)

f) Belangrijke bedrijven a.u.b. niet privatiseren. (Stroom, gas, NS, busvervoer.) Hou dat lekker goedkoop en landelijk-dekkend.

g) Het afbranden van klokkeluiders i.p.v. de grote vissen die hun zakken hebben gevuld. Hier moeten we echt snel mee stoppen.

h) Eigen munteenheid, en dan zelf uitgeven!! Dus niet via een rothshild bankje. En dus ook eentje zonder invloed van Bea.

i) Een zinnige controle op overheids uitgaven. Dus bij grote overschreidingen van een budget bij de betuwelijn b.v. lapt de minister zelf bij. (mag in procenten van de extra uitgaven,. als die minister het maar in zijn eigen portemonee voelt.)

diele
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

za mei 31, 2008 21:54

Precies !! en de prijs van Benzine moet ook omlaag !!
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

stephen
Guru
Guru

zo jun 01, 2008 21:00

knuppeltje :wink:

laten we als klein landje niet eens voorop willen lopen met zogenaamde milieu maatregelen die kostbaar zijn.(ontwikkeling is wel heel belangrijk)
Kernenergie is veilig en goedkoop als je het vergelijkt met andere oplossingen.wij doen duur en de landen om ons heen doen het gewoon waardoor wij het onszelf onnodig duur maken

en ik wordt gek van al die foei lelijke windmolens als ik hier door de voorheen zo mooie polder rijdt,en dan moet ik mijn dakkapel 5 i.p.v. de gewenste 3 dakpannen uit de goot plaatsen,waar niemand last van heeft maar hier heeft de schoonheidscomissie ofzo moeite mee??!!

en zoals eerder genoemd privatiseren??
gelooft er nu iemand dat 4 bedrijven die op winst uit zijn (voor de aandeelhouders) met 4 x management werkelijk voor de consument beter en goedkoper zullen zijn dan 1 landelijk dekkend en dus verantwoordelijke overheid ook al zijn die misschien minder effectief.

maar goed het bevalt me hier nog wel, dus zal het moeten slikken, ook al heb ik een pensioengat van hier tot tokio door verschillende oorzaken wat ik niet kan herstellen.
en de AOW een vraagstuk is voor de toekomst.
Nu:
Giulietta Berlina TI 1960
Giulia 2000 Ti '70
Berlina 1750 '70
Berlina 1750 TS '71
Giulia 1750 super '72
Alfetta 1.6 '76 1.8 Turbo
75 T.S. 1.8 Turbo
33SW 1.7ie '94
155 3.1 Savali 1994

vw spijlbus '64 variant '72 T5 2006
scarb 5082

notton155
Advanced Member
Advanced Member

wo jun 04, 2008 10:32

Ik hoorde van mijn Duitse schoonbroer dat er in Duitsland straks ook BTW heffing komt op 2e hands artikelen. Dus ook op auto die al 5 x van eigenaar is verwisseld en waar al een keer 18% belasting op betaald is. Van de zotte! Dus ook belasting verrekenen op de ligstoel die ik aan de buurman verkoop. Daarnaast hebben ze ook een soort "regenbelasting". Er wordt bij elk huis 't dak- en tuintegeloppervlakte bekeken. Hoe meer m2's des te meer belasting. Immers het schone regenwater komt voordat het in de goot verdwijnt met zijn vervuilde dak in contact.

Tja en vanaf 2035 mogen wij niet meer zelfstandig autorijden. Route s'ochtends programmeren en dan achterinstappen. Dus is het onmogelijk om nog asociaal door wit-petje-bontkraag ingehaald te worden. Dit vernam ik deze week op de radio. Vanaf 2015 wordt het al mogelijk en 2035 verplicht. Dus alle nu rijdende Alfa's kunnen naar het museum. Dit is ook niet waar ik op zit te wachten.......
Nu GT3.2-156SW1.8 -75 Epoca
Gehad:
Alfetta GT Alfetta GTV Alfetta 1.6 Alfetta 2.0 GTV2000(bert) 33 1.3 Giulietta 1.6 Giulia 1.3 Spider 2000 155 1.7 33SW1.5

Terug naar “Het Forum Café”