De deur waait/zwaait tegen de links van mij geparkeerde auto, wat niet leuk is natuurlijk.
De eigenaresse van de auto naast mij zit in de auto omdat deze is ingericht als mobiel kantoor.
Ze springt uit de auto en schreewd moord en brand, we gaan het plekje bekijken en er is geen deuk enkel een veegje van mijn lak op haar bestickerde auto ( een groot oranje oppervlak met reclame )
We vegen het vlekje weg en er is geen deuk en/ of schade te zien, ook de sticker is nog heel en niet gebarsten of gescheurd.
Uit fatsoen geef ik de dame mijn adres en telefoonnummer en het zal wel loslopen vertelde dame mij in kwestie.
2 dagen later krijg ik een SMS je dat ze toch papieren wil invullen omdat haar baas ( schadebedrijf) de schade op € 350,00 heeft geschat omdat de bestickering vervangen moet worden.
Ook verteld ze me nu dat de sticker toch is opgerold en beschadigd, wat in het begin duidelijk niet geval was, stomweg geen foto genomen, wat ik wel had moeten doen want er is echt niks maar dan ook niks te zien van schade op de sticker!!!!!! anders had ik gewoon gezegd okee ik ben fout klaar, regelen die handel, maar nu dus echt niet!!!
Mijn verzekeringsagent verteld mij dat het beter is om toch een formulier in te vullen en dat het een welles nietes kwestie word en uiteindelijk de schade gedeeld word, gaat het me toch 175,- kosten.
Wie bepaald die schade en hoe kan je dit aanvechten, want de dame in kwestie loopt aardig te pushen met SMS-jes met allerlei rare opmerkingen en daar ben ik eigenlijks ook niet van gediend, dus daar heb ik ook een aantal keer op gereageerd zonder bedreigingen of wat, maar de dame loopt echt op het randje kwa uitspraken...

Wie heeft raad..
Gr Roel