Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Leuk promotiespotje van een groot(s) evenement. (non Alfa)

di jan 22, 2008 18:24

Vanmiddag zag ik een leuke classic mini met heel sbtiel ( :wink: ) www.IMM2008.nl op de ruiten gestikkert.
Autoliefhebber als ik ben (met ook een zwak voor die eigenwijize kleine engelsman :oops: ) ben ik gelijk gaan kijken op de site.
Ziet er goed uit! Wordt zo te lezen/ zien een groots internationaal minievenement in Lelystad later dit jaar.
Kijk ook eens naar dit spotje: http://www.youtube.com/watch?v=tK8FXTGQvYk leuk gemaakt, toch?

Ik weet, dat het geen alfacontent is, maar wilde het toch even met jullie delen. (er zijn vast nog meer aut/ mini-liefhebbers hier )
Maar als een moderater besluit dit te verwijderen, heb ik daar geen probleem mee hoor. :wink:

Ciao!
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Dries
Member
Member

RE: Leuk promotiespotje van een groot(s) evenement. (non Alf

di jan 22, 2008 18:39

vind het idd ook een geweldig autootje. heb een keer een stukje gereden in een 1.3 was ook nog best vlot ook.
en dat sturen he, super strak. het is net een kart. het stuitert, ligt laag. heb zelfs in twijfel gestaan om hem aan te schaffen :oops:
Groet'n Dries

in bezit:
Audi A3 1.8T quattro

niet meer in bezit:
Alfa 33 1.4 IE Imola (GB-VN-30)
Alfa 145 1.4 TS 16v L (XF-XT-79)
Alfa 147 1.6 TS 16v Distinctive (50-GT-RB)
Alfa 33 1.3 junior (TK-52-VV)
SCARB nr. 4798

Ba
Member
Member

di jan 22, 2008 18:50

Zo'n promo filmpje is misschien ook leuk voor het SSAR, zeker voor buitenlandse sites. Alleen houd ik niet van stickers op mijn auto :wink:
75 Indy TS 1992

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

di jan 22, 2008 19:04

Is de mini dan toch eenheidsworst? Aan het einde van 't filmpje komt 'thanks to Unox' voorbij.... :roll:

Maar idd een leuke promo.

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

di jan 22, 2008 19:32

Ik heb iets met Engels spul maar dat is niet belangrijk.De Engelse auto heeft wereldwijd wellicht misschien wel de grootste aanhang, terzijde of dat nu komt door de enorme varieteit aan modellen/merken , maar de Engels georienteerde liefhebberij is de overtreffende trap van hobby. Wellicht vinden SCARB-leden het ook leuk om maandelijke kletsavonden te organiseren e.d.
They say that a true enthusiast will praise a car for it’s faults, that’s what makes them good; they have personality.

Terug naar “Het Forum Café”