Mensen die 87 rijden waar je 50 mag mogen gepakt worden, dat is niet de reden dat er wat mis is met Spee. Maar mensen pakken die 84 rijden (na correctie) waar 80 is toegestaan, op een weg die is ingericht voor 120, daarmee is wel iets mis. En dat gebeurt structureel.Ik snap persoonlijk die hysterie tegen Andre en Koos niet zo. Er zit nog steeds een aan en uitknop op jullie tv als jullie deze mensen niet willen zien. Ook zouden we ALLEMAAL ons netjes aan de snelheid kunnen houden. En snelheidscontroles niet nodig? Och, laatst scoorde vlakbij mij in de buurt in een straat waar je maar 50 mag een dame met een VOLVO V70 beladen met drie kinderen nog even 87 (na correctie). Onnodig te vertellen dat desbetreffende dame voorzitster van het committee tegen de onbeschofte hoge snelheden in haar straat was. Jazeker, deze dame reed te hard in haar eigen straatje.
Ik kijk vrijdag weer vrolijk naar Koos en Andre en ook zondag.
Forza FWD!!!!
Greyhound

Kortzichtig populistisch geleuter. Koos Spee mag helemaal geen beleid maken, dat moet het kabinet doen. Muren/vangrails plaatsen betekent dat je elke dag kamikazepiloten hebt die zicht te pletter rijden waar anderen weer opklappen, om maar niet te spreken over de files die zoiets veroorzaakt. Andere maatregelen worden door de schrijver van het artikeltje niet genoemd. Begrijp me goed, ik vind de heer Spee buitengewoon onsympathiek en ik vind dat er grote hiaten in zijn redenaties en motivaties die hij op de televisie bezigt zitten, maar dit artikeltje is door een HAVO 4 leerling in een proefwerk tekstverklaring onderuit te halen.
 heeeel goed WhizzMan
 heeeel goed WhizzMan  
  dus ook dat is gewoon het uitbuiten van auto rijdend (en werkend!!!!) nederland.
 dus ook dat is gewoon het uitbuiten van auto rijdend (en werkend!!!!) nederland.

Kanaal A is dat
Uitgezonderd langs het kanaaltje in Emmercompascuum