Volgens mij is een Vito goedkoper...

In prijs was de Vivaro goedkoper Diele....
Mijn voorkeur was eigenlijk weer een Voyager in 2003 ook gehad, maar ik heb minimaal 5m3 nodig en dat past niet. Toen vergelijkingen getrokken met de Vivaro, Vito, Transporter en Scudo.
Scudo is de stoelpositie niet correct voor mijn lengte i.v.m. tussenwand. Transporter sla je van achterover...wat een geld. ( zelfs "edition 60" uitv.), Vito was mooi, maar duurder...toen de Traffic en het Nissan broertje....ik wilde geen Nissan logo en de Traffic was
OOK in vergelijking met de Vivaro iets duurder.
Daarnaast heb ik zeer slechte ervaringen met de Vito bouwjaar serie 2005; wat dacht je van onderdelen die er afwaaien, schuifdeur die eruit loopt ( 2x). Owh ja een bonkend chassis dat door de dealer opgelost werd met gewichtjes.neh...ben naast de prijs ook een beetje afgekickt van de MB Vito.
Ik heb er twee maand overgedaan om de beste prijs te krijgen dus geloof me. beste Diele..ik heb een hekel aan geld uitgeven, deze Vivaro was de beste deal....( zelfs nog centjes voor wat extra toeters en bellen.....
Trouwens Arjan...waar zie jij dan een Renault

....die hadden we er nog wel bij...een Laguna Grandtour 1.9DCI Privilege....ging de hoofdcomputer van kapot...€ 1700,00.....
Nu dus een paar Fiatjes en Alfaatjes...en de Nieuwe Vivaro....