Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: Alfavaganza is in tha house (ofwel: even voorstellen)

ma okt 22, 2007 02:02

Sander, ik heb twee uur zitten lezen en man, ik ben er stil van! Wat een trammelant allemaal, wat een beproevingen! Er is helemaal niets wat ik kan zeggen wat niet al tien keer eerder is gezegd in dat topic, wat dat betreft zitten hier geweldige mensen. Hartverwarmend om dat allemaal te lezen. Maar wat zal jij je ellendig hebben gevoeld. Elke keer opnieuw zo'n klap moeten incasseren, de ene nog zwaarder dan de andere en dan uiteindelijk nog met permanente schade blijven zitten ook. Ik heb grote bewondering voor je veerkracht, dat meen ik echt, ook al zal je je af en toe best rotter voelen dan je wilt laten blijken. Je weet het he, de aanhouder wint en wat dat betreft hebben ze aan jou een slechte zo te zien, want je laat je niet klein krijgen. Forza Alessandro! :wink:
Maar ik zag dat je laatste post daar van 9 september was, hoe is het met de autorij-plannen? Rijd je intussen alweer?
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Alfavaganza is in tha house (ofwel: even voorstellen)

ma okt 22, 2007 17:38

Om verder off-topic te voorkomen: => pb! :wink:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Terug naar “Het Forum Café”