Welkom!
Misschien een idee om met een groepje van het forum te gaan "ringen" ?
Ik heb destijds begrepen dat je er het beste een diesel radiateur in kunt zetten vanwege een groter koel-oppervlak, een oliekoeler is altijd goed.Het motorische gedeelte wordt straks helemaal nagekeken door de Alfaexpert in soest. Maar als ik de radiateur vervang moet het dan beter gaan ? Ik ben ook nog van plan om er een oliekoeler in te zetten.
Robin
Kroonsteentjes gaan er helemaal uit want ik hoef er geen radio in. Het geluid van de motor is voldoendeIk heb destijds begrepen dat je er het beste een diesel radiateur in kunt zetten vanwege een groter koel-oppervlak, een oliekoeler is altijd goed.Het motorische gedeelte wordt straks helemaal nagekeken door de Alfaexpert in soest. Maar als ik de radiateur vervang moet het dan beter gaan ? Ik ben ook nog van plan om er een oliekoeler in te zetten.
Robin
De 75 is verder écht hard. Helemaal geen roest meer, daar heb ik destijds wel voor gezorgd![]()
Wil jij wel een beetje netjes met mijn kroonsteentjes omgaanDriften is namelijk pas echt leuk met een fijne CD van Frank Sinatra aan.
(Het was nog een heel gepuzzel in die dradenbende om de radio/cd speler een beetje normaal aan te sluiten, duskroonsteentjes.....)
Patrick