Duc
Guru
Guru

RE: Ook maar even voorstellen

wo okt 17, 2007 23:36

Welkom!

Misschien een idee om met een groepje van het forum te gaan "ringen" ?
RWD german daily, Mito on the side.

Ducati 1098 racer
Ducati 996R racer
Ducati 748 Senna
BMW R 1150 GS Desert FOX
SUZUKI VStrom 650 XT Adventure
"racing because, football, golf and tennis only require 1 ball"

Patrick
Guru
Guru
Contacteer: Website

Re: RE: Ook maar even voorstellen

do okt 18, 2007 12:20

Het motorische gedeelte wordt straks helemaal nagekeken door de Alfaexpert in soest. Maar als ik de radiateur vervang moet het dan beter gaan ? Ik ben ook nog van plan om er een oliekoeler in te zetten.

Robin
Ik heb destijds begrepen dat je er het beste een diesel radiateur in kunt zetten vanwege een groter koel-oppervlak, een oliekoeler is altijd goed.
De 75 is verder écht hard. Helemaal geen roest meer, daar heb ik destijds wel voor gezorgd :wink:
Wil jij wel een beetje netjes met mijn kroonsteentjes omgaan :twisted: Driften is namelijk pas echt leuk met een fijne CD van Frank Sinatra aan.
(Het was nog een heel gepuzzel in die dradenbende om de radio/cd speler een beetje normaal aan te sluiten, dus :idea: kroonsteentjes.....)

Patrick
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....

.

Richard 146

do okt 18, 2007 19:17

gezellie hier en warm welkom op dit forum met erg veel advies gelijk.

Rcc
Full Member
Full Member

Re: RE: Ook maar even voorstellen

do okt 18, 2007 20:37

Het motorische gedeelte wordt straks helemaal nagekeken door de Alfaexpert in soest. Maar als ik de radiateur vervang moet het dan beter gaan ? Ik ben ook nog van plan om er een oliekoeler in te zetten.

Robin
Ik heb destijds begrepen dat je er het beste een diesel radiateur in kunt zetten vanwege een groter koel-oppervlak, een oliekoeler is altijd goed.
De 75 is verder écht hard. Helemaal geen roest meer, daar heb ik destijds wel voor gezorgd :wink:
Wil jij wel een beetje netjes met mijn kroonsteentjes omgaan :twisted: Driften is namelijk pas echt leuk met een fijne CD van Frank Sinatra aan.
(Het was nog een heel gepuzzel in die dradenbende om de radio/cd speler een beetje normaal aan te sluiten, dus :idea: kroonsteentjes.....)

Patrick
Kroonsteentjes gaan er helemaal uit want ik hoef er geen radio in. Het geluid van de motor is voldoende :) :)

Groeten

Robin

JeffRiesen15de
Full Member
Full Member

do okt 18, 2007 20:38

Ja, ook namens mij, welkom hier
nu 156 daarvoor:
Sud, Sud TI, Sprint, Giulietta 3x, Alfetta gtv,164 2x, 33 5x, 75 5x,156 en 146 2x.

Terug naar “Het Forum Café”