Spatje
Junior Member
Junior Member

APK jAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

ma sep 03, 2007 13:31

Vandaag opnieuw voor de apk geweest.
4 lampjes vervangen en weer een jaar rijden,had zelf ook maar de stuurhoes gerepareerd.
Kosten alles bij elkaar ipv de 860,- ex btw die ik eerst voorgeschoteld kreeg,nu bij een andere garage alles bij elkaar met eigen materiaal 110,-.
Weer een jaartje rijden dus met m'n 33. :D :D :D :D :D :D :D

Ed[33]
Member
Member

Re: APK jAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

ma sep 03, 2007 13:37

4 lampjes vervangen en weer een jaar rijden,had zelf ook maar de stuurhoes gerepareerd.
Kosten alles bij elkaar ipv de 860,- ex btw die ik eerst voorgeschoteld kreeg,nu bij een andere garage alles bij elkaar met eigen materiaal 110,-.
Heeee, gefeliciteerd.
Even een technisch vraagje voor wie het weet:
zo'n stuurhoes, is dat enkel bij een bekrachtigd stuurhuis of ook bij een onbekrachtigd?
Ik lees hier vaak dat die dingen bij 33 rijders het begeven. Zelf heb ik een ONbekrachtigd, en hoop dus dat dit niet bij mij kan stukgaan :?: :lol:
33/3 1.5ie '92 >> verkocht :cry: <<
156sw 2.0 TS '01 >> overleden :shock: <<
156 1.9 JTD '01 >> nu :-) <<

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: APK jAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

ma sep 03, 2007 14:10

Heeee, gefeliciteerd.
Even een technisch vraagje voor wie het weet:
zo'n stuurhoes, is dat enkel bij een bekrachtigd stuurhuis of ook bij een onbekrachtigd?
Ik lees hier vaak dat die dingen bij 33 rijders het begeven. Zelf heb ik een ONbekrachtigd, en hoop dus dat dit niet bij mij kan stukgaan :?: :lol:
Kan bij jouw auto ook stukgaan, maar is veeeeeeel minder werk om te vervangen. :wink:

Maar voor die 110 euro is zo'n gelijmde hoes erop gekomen neem ik aan? En het stuurhuis lekt vrolijk verder? (of ben ik in de war met een andere 33?)
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Spatje
Junior Member
Junior Member

RE: APK jAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

ma sep 03, 2007 14:31

Nope heb het gaatje in de hoes zelf met kit gedicht,moet nu alleen nog een ringetje vervangen om dat hij nog bij een bout lekt maar dat is heel weinig.
Heb leakstopper er in gedaan en het lijkt prima te werken.

Terug naar “Het Forum Café”