En de rest dien ik vanavond wel van antwoord als ik op de fotookescomputer rondzwerf .

Ziet uit he, ge moet aan mij nog een spel slijten !
En de rest dien ik vanavond wel van antwoord als ik op de fotookescomputer rondzwerf .
Zo ne schonen avatar , Mister Michel .Ziet uit he, ge moet aan mij nog een spel slijten !
En de rest dien ik vanavond wel van antwoord als ik op de fotookescomputer rondzwerf .![]()
Wat is dit nu voor onzinnige feestdag?Gisteren was het een vrije dag in Belgenland : Onze Lieve Vrouw Hemelvaart .
Wat is dit nu voor onzinnige feestdag?Gisteren was het een vrije dag in Belgenland : Onze Lieve Vrouw Hemelvaart .Krijgen jullie daar nu al vrij voor? Zo kan ik er ook nog wel een paar verzinnen. Het wordt tijd dat jullie weer es aan het werk gaan daar in België. Hup, handen uit de mouwen.
![]()
Toch mooi dat jullie de Flandrënrit 2008 al voor gereden hebben.
't is wreed he, zo mooi !Zo ne schonen avatar , Mister Michel .Ziet uit he, ge moet aan mij nog een spel slijten !
En de rest dien ik vanavond wel van antwoord als ik op de fotookescomputer rondzwerf .![]()
![]()
En die mens maar stoefen met de auto van zijn vrouw't is wreed he, zo mooi !Zo ne schonen avatar , Mister Michel .Ziet uit he, ge moet aan mij nog een spel slijten !![]()
![]()
Tenminste KAN ik stoefen met de auto van mijn vrouw
![]()
@ fRank / Novantamanu : Oh ja, in het zekeringenkastje in het interieur van de 159 ( goed afgesloten met een vijs ) zit nog steeds een klemmetje en een paar reserve plon's (zekeringen)Bijna platten tuub, gesprongen zekering, te weinig frieten, en dan nu nog jullie gezeik,
straks weer een slecht gezinde moderator![]()
Zekeringkastje ? plongkastje !Bijna platten tuub, gesprongen zekering, te weinig frieten, en dan nu nog jullie gezeik,
straks weer een slecht gezinde moderator![]()
@ fRank / Novantamanu : Oh ja, in het zekeringenkastje in het interieur van de 159 ( goed afgesloten met een vijs ) zit nog steeds een klemmetje en een paar reserve plon's (zekeringen)
@ fRank / Novantamanu : Oh ja, in het zekeringenkastje in het interieur van de 159 ( goed afgesloten met een vijs ) zit nog steeds een klemmetje en een paar reserve plon's (zekeringen)