Je mag ze ook wel hebben hoor, desnoods met mij erbij. hahaDoe ook maar niet met die kuren van je vandaag hahahahahaNu kan ik er wel iets op gaan zeggen, maar dat doe ik maar niet.
Kost teveel energie.
Je mag ze ook wel hebben hoor, desnoods met mij erbij. hahaDoe ook maar niet met die kuren van je vandaag hahahahahaNu kan ik er wel iets op gaan zeggen, maar dat doe ik maar niet.
Kost teveel energie.
Zucht, alleen de beschrijving ervan is al genoeg om te kwijlen hahahaha.Sinds kort hebben wij ook een 156 aangeschaft. Wilden voor een 2.0 gaan maar het is uiteindelijk een 1.8 geworden. Het rijd echt super je merkt eigenlijk niet echt dat er een kleiner blok in ligt dus die kan je gemakkelijk aanschaffen.
Ik was eigenlijk niet super weg van een 156 maar zoals mijn pa hem nu heeft gekocht ben ik ook een beetje verliefd geworden.
Ik zet hier maar geen foto neer want dan word je dalijk verliefd op die auto, haha. (zwart, verlaagd, dikke velgen)
Succes met de aanschaf van je nieuwe heilige koe.
Thanx Roy!Hé Anita,
Welkom op het forum en je bent al behoorlijk populair zie ik![]()
Delfzijl daar kom ik wel eens voor mijn werk. Veel warmtekracht koppelingen daar.
Wat ik mij kan herinneren van Delfzijl is dat je voor zeer schappelijke prijzen nog een woning kunt kopen.
In ieder geval stond er tegenover ETM in 2000 een hele flat (zusterflat van 6 verdiepingen) te koop voor rond de 400.000 guldens.
Dat zou vandaag de dag toch een lekkere woon/sleutel-ruimte zijn.