Anke

RE: Nieuw! Nieuw!

do aug 16, 2007 00:14

Nog één keer zo'n workshop Dré en dan voor forumvrouwen?????? [-o<
Dan kan SpinningWheels niet meer zeggen wat ze nu zegt :D

Andretti Molletti

do aug 16, 2007 00:24

Is te regelen hoor, maar dat moet of via het forum (lees weinig vrouwen),
of via de SCARB... en dan val ik denk ik buiten de boot omdat ik niet meer in de TC zit.
Zoek me maar eens op op het SS kunnen we het er wel over hebben?

notton155
Advanced Member
Advanced Member

do aug 16, 2007 09:14

Ja welkom bij Le Club,

Vrouwen besmet met het hardnekkige Alfa virus, klinkt onbehandelbaar. Veel is er niet aan te doen, maar er valt mee te leven. Mijn vriendin had niet veel met Alfa, ik heb haar gewoon uit haar Seat getrokken en in de Alfa geduwd. 1ste reactie was erg dof. Maar na enkele ritten...., ook zij is nu niet meer te behandelen. Sterker nog, ze heeft mijn auto geconfisceerd, vond ik uiteraard niet zo erg. Heb er lekker een bij gekocht. HA!

Elke Alfa rijder heeft familie en kennissen die 101 argumenten (denken te) hebben om geen Alfa te kopen. Te duur in onderhoud, roestgevoelig, niet courant genoeg....Mmhh ik heb naast Alfa diverse andere europa auto's gereden, ben sinds 1999 weer terug bij Alfa omdat die andere merken net zo duur, zo niet duurder waren in onderhoud. Betrouwbaarder dan Alfa? Ook eigenlijk niet.

Maar naast dit alles het is een vorm van passie. Hier in dorps rijden echt veel Alfa's rond; 3 coda's, 2x916spider 2x156sw 2x156 2x33sw 1x33 2x159 1x146 1x147 1x166 1x155 in een straal van +/-300m. Sommigen van hen zijn waarschijnlijk ook reeds onbehandelbaar......

Anke

Re: RE: Nieuw! Nieuw!

do aug 16, 2007 11:19

Is te regelen hoor, maar dat moet of via het forum (lees weinig vrouwen),
of via de SCARB... en dan val ik denk ik buiten de boot omdat ik niet meer in de TC zit.
Zoek me maar eens op op het SS kunnen we het er wel over hebben?
Is toch leuk via het forum met weinig vrouwen, wordt het een knus en zeer leerzaam workshopje.
Reken maar dat we dan snel dingen leren \:D/ Zie je wel op het SS

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: Nieuw! Nieuw!

do aug 16, 2007 11:48

Mijn volgende auto wordt gewoon weer een Alfa, wat ouder en eigenwijzer misschien, maar dat ben ik ook. Dus: tot Ziens!
(Avatar en foto's zijn in de maak)
Kijk, da's pas praat! Oude Alfa's rule. :blue_cool:
Welkom hier en kom maar op met de foto's. (ook in het smoelenboek natuurlijk.) :thumbs:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

pieter van baalen
Guru Duplice
Guru Duplice

do aug 16, 2007 21:05

ook vanuit het zeeuwse welkom hier....

en je kan lullen wat je wilt maar vrouwen weten meer van gezelligheid als mannen dus wat dat betreft is het alleen maar een aanvulling voor de club :wink:
Met vriendelijke groet Pieter.

Te veel auto's gehad om hier neer te zetten...

Richard 146

do aug 16, 2007 21:30

ben ik het helemaal mee eens, krijg alleen mijn eigen vrouwtje nog niet om, ligt misschien aan het feit dat ik sinds ik haar ken DIESEL rijd :lol:

Terug naar “Het Forum Café”