Lunatic
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Jeugd van tegenwoordig op de weg?

vr jun 08, 2007 18:16

met petjes.

Der zijn een zooitje randdebielen op de weg.
Ik heb ook wel eens gek gedaan. B.V met 180 (waar je 50 mag)over een lange weg, eignelijk soort stadje van km of 4 vliegen.
Omdat je in een discotheek staat en dan om 05:15 vertekt omdat je om 6uur moet werken (kwas wel BOB).
En ik zeg et op plekken waar het kan,en in principe kon het hier wel rond dit tijdstip.

En dan zeg ik niet van :thumbs: Cool man.

Iedereen doet wel eens dom,en denkt daar achteraf pas overna van Hmmz. :shock: (was ik dat)
Niet iederen over 1 kam scheren,zoals veel mensen hier doen ( ik bedoel Axel waar ik woon)
En waarschijnlijk hier ook.

Poverdikie zeg,wat een verhaal.

Ik ben 23,
het was ook zo gezellig heh :wink:
achteraf gezien niet slim..hadde we het pas nog over van daarro bij de grens..

enjah zonder pet kan ik niet leven :twisted:
No Risk No Fun

159 1750 TBI TI
155 3.0 V6 24V Q2
75 3.0 V6 24V
Giulietta 2.0TS RacerT
Scarb : 4709

diele
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: Jeugd van tegenwoordig op de weg?

vr jun 08, 2007 19:36

Weet wat erg is... al die Alfa's bij ons in het dorp allemaal snoeihard door de bebouwde kom.... allemaal zonder middendemper...
En maar koffiedrinken op de Carwash.. de hele dag lullen over sleutelen..maar sleutelen... ho maar.. En dan die dikke in z'n 290 TURBO... met 230 over de lange weg... En dan hebben we het nog niet over die kleine op die Gele Duuc....

Boefjes zijn het.. :twisted:
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

Boyd
Full Member
Full Member

vr jun 08, 2007 19:55

Ben zelf 20, en totaal anders qua rijden etc dan vrienden. Tuurlijk trek ik 155 wel is open, maar puur om rijgenot. Muziek in de auto geef ik niks om, liever een raampje open dan naar dat gejengel op de radio luisteren. Met meerdere mensen in de auto, altijd rustig en normaal rijden (je hoort vaak genoeg, 3 jongeren omgekomen in auto ongeval), daarbuiten probeer ik mede weggebruikers altijd zo min mogenlijk tot last te zijn :P Dat kan je van vrienden van mijn leeftijd niet zeggen. :wink:. Ohjah, en drinken en rijden is voor mij een echte NO GO!.
Afbeelding

Jens Hoorn
Guru Duplice
Guru Duplice

vr jun 08, 2007 20:27

een hoop meningen iig.

maar toch ben ik niet de enige die er enige ''last'' van heeft. haha

en om maar even op de muziek terug te komen:

Jje kunt inderdaad beter met Guns 'n Roses de ramen los hebben dan dat gejammer van Jantje Smit of die herrie van de meesters van de harde kern(MOH :shock: )
''Drive tastefully''

van G
Guru
Guru

vr jun 08, 2007 21:09

Weet wat erg is... al die Alfa's bij ons in het dorp allemaal snoeihard door de bebouwde kom.... allemaal zonder middendemper...
En maar koffiedrinken op de Carwash.. de hele dag lullen over sleutelen..maar sleutelen... ho maar.. En dan die dikke in z'n 290 TURBO... met 230 over de lange weg... En dan hebben we het nog niet over die kleine op die Gele Duuc....

Dorp :?:

In 1183 verkreeg Axel stadsrechten van Philips van den Elzas, graaf van Vlaanderen :wink:
Laatst gewijzigd door van G op za jun 09, 2007 01:02, 1 keer totaal gewijzigd.
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

Marvin
Full Member
Full Member

vr jun 08, 2007 21:11

De weinige keren dat ik een petje draag is het wel een petje van mijn geliefde merk:
Afbeelding

Met het raampje open vind ik best wel fijn want dan kan ik genieten van het motorgeluid. Muziek aan? Nee want dan kan ik de motor natuurlijk minder goed horen :wink:
Ik ben 18 trouwens.
Nu: Alfa 916 GTV 3.0 V6 24v 1999
Nu: Alfa GT 1300 Junior 1972, met 2L techniek
Gehad (2013-2023): Alfa 916 GTV 2.0 16v 2001
Gehad (2006-2013): Alfa 155 1.7 8v wide body 1995

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

vr jun 08, 2007 21:34

ook jong geweest, opel kadett en keihard de muziek en scheuren...ray ban... waren nog eens tijden :) Venom, AC/DC etc

ik gun iedereen het plezier en heb niks tegen petjes etc als men maar fatsoenlijk blijft, dus niet om 6.15 uur keihard de muziek....

heb zelf twee jonge kinderen en erger me wel eens hoe men in de wijk hier rijdt maar dan denk ik dat heb ik ook wel eens gedaan :oops:

wij hebben dus onze kinderen dan ook geleerd om op veilige overzichtelijke plekken over te steken.

en zoals Hans zegt, hufters heb je in alle klassen. De terugstotende X5 die niet kijkt of er mensen op de stoep lopen...of de 600 SEL die de voorrangsweg oprijdt terwijl hij mij al heeft gezien maar dat toch doet omdat ik in een Seat Fura zat...

Wel erger ik me hier wel eens over sommigen die menen de petjes te veroordelen, dat ruikt m.i. naar generalisatie en we weten hopelijk allemaal wat dat in essentie betekent...

we zijn allemaal jong geweest , vroeger was roken stoer nu andere dingen. En 1 ding is zeker laat ze die golfjes maar afraggen des te beter voor de kwaliteit van het tweedehands Alfa-park
156

adrie34

vr jun 08, 2007 23:16

Kben 23, dus nog vrij jong(toch?)
Gisteren, 180km p/u op het industrieterrein(niemand aanwezig :lol:

Hier in Coevorden kom je eigenlijk alleen maar golfjes, bmwtjes en tupperware aziatisch tegen.

Ik vraag me eigenlijk af: waarom zijn er maar procentueel weinig jongeren die in een alfa rijden?
B.v 33, 145 of 155?

Heeft het nou misschien te maken met je hele levensstijl, dat je een alfa koopt omdat dat gewoon bij jou past?

Ik zeg vaak genoeg tegen mn vrienden dat ik liever ga lopen dan dat ik in een golf moet rijden, maar dat is denk ik ook het tegendraadse wat alfa rijders hebben.

Ohja, petjes, maakt mij niet uit, veel belangrijker is het dat je fatsoenlijk bent voor de weggebruikers om je heen.

Gr. Don A3

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za jun 09, 2007 00:17

In mijn eerste auto, een 340 van nederlandse makerij :lol: reed ik de eerste tank wel erg snel leeg, oei dat deed pijn. Daarna werd het de sport om zo zuinig mogelijk (1: 15 of zo) te rijden. ik genoot lekker van mijn muziek met mijn coole veel te dure pioneer radio/ cassette/ cd-wisselaar en speakers mooi onzichtbaar in de originele hoedenplank weggewerkt. WEL MET DE RAAMEN DICHT! Daarna kwam de 75 Imola op LPG, dus zuinig rijden hoefde niet meer. :biggrin: De radio stond meestal wl aan, maar werd nog vaker overstemd door de gretig toerenmakende motor (120 km/u in 2! :shock: )
In mijn huidige Alfa's heb (eig. had) ik de radio wel aan bij woon-werk verkeer. recreatief natuurlijk niet.
idioot hard rijdt ik eigenlijk nooit (hoewel?), wel lekker bochtjes aansnijden en zo. :driving:
In mijn nieuwste aanwinst cruise ik rustig voort, genietend van de zijdezachte 6 pitter en soms het geluid van de tijdsoriginele (pioneer, haha) FM sterio radio cassettespeler. Hoe cool is dat?! 8)
Ik wordt al oud, denk ik. :oops:

oh ja, ik erger me niet zoveel meer, is veel relaxter! :idea:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Jurian
Guru Duplice
Guru Duplice

za jun 09, 2007 00:47

Ben zelf 20, en totaal anders qua rijden etc dan vrienden. Tuurlijk trek ik 155 wel is open, maar puur om rijgenot. Muziek in de auto geef ik niks om, liever een raampje open dan naar dat gejengel op de radio luisteren. Met meerdere mensen in de auto, altijd rustig en normaal rijden (je hoort vaak genoeg, 3 jongeren omgekomen in auto ongeval), daarbuiten probeer ik mede weggebruikers altijd zo min mogenlijk tot last te zijn :P Dat kan je van vrienden van mijn leeftijd niet zeggen. :wink:. Ohjah, en drinken en rijden is voor mij een echte NO GO!.
Helemaal mee eens, zeker als je eerst een 323f'je hebt gehad (deed het op dinsdagmorgen altijd erg goed met die opklapkoplampies als de plaatselijke kleuterklas moest oversteken) en daarna een 33 koopt met een lekkere boxer erin is het wel verleidelijk om m af en toe wel ff open te trekken, gewoon ff voor jezelf ff geluidje horen enz. En ach op z'n tijd is het wel ff leuk de straat in komen rijden met de ramen open en de muziek lekker hard aan, je ouders moeten toch weten dat je thuis bent ;) (ik ben 21).

van G
Guru
Guru

za jun 09, 2007 00:59

Hmmm ook jong geweest... bmw van pa de sloot in gereden :?

en ook nog zoveel leuke dingen :mrgreen:

Schuurfeest bij Ad
Schuurfeest bij Diele
Schuurfeest op 't durp
Schuurfeest bij fRankalfa................. o nee dat komt nog #-o

Sterker nog ... ik voel mij nog steeds jong

probeer zoveel als mogelijk niemand onderweg in de weg te rijden......lukt niet altijd :idea:
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

Wouter van den Brande
Advanced Member
Advanced Member

za jun 09, 2007 03:44

Jajajaja,

Je kan hier nog al hard door de bebouwde kom. :P
Je auto draait nog niet,en je zit al op een drempel. ( of van die rioleringsputten die de onderkant van je auto proberen te kietelen)
Nou is ie van mij nog niet verlaagt,maar de drempels hier.Die zijn der nog meer dan mooie vrouwen :?

En sleutelen......Hele dagen!!! ( slopen en slijpen,dat dan weer wel.Maar terug in elkaar zetten. NOTTTT!!! Uhuuuhm ) :-k

Maar altijd met advies van....... :roll:

Nog effe en mijn streetfighter is af (dat weet van dit forum alleen niek Aka Lunatic denk ik) Tis geen Gele Duuc maar jah...Gsxr 750

Sorry dat ik scheld maar dat maakt bij dit topic toch nix meer uit denk ik.
Voorheen X-Fighter
Nu:

Alfa 75 1.8 Turbo( in project)
164 3.0 V6 24v Super

Verleden:
75 1.8 Imola
164 3.0 v6 12v
155 2.0 TS 8v
166 3.0 V6 24v Super
Scarb:5848
Afbeelding

Terug naar “Het Forum Café”