Den

betoverd

di apr 17, 2007 21:17

Hallo allemaal,

Geloof dat ik het te pakken heb :oops: ben naar een GTV wezen kijken en totaal betoverd door de schoonheid (als me vrouw dit leest haha)
Nu hen ik een GTV zien staan voor een wel heel laag bedrag E2950.00
Nu mijn vraag bij mijn vraag naar de onderhoudshistorie kwam het volgende antwoord:
auto heeft 227.000 km gelopen (ca 20.000 per jr) is een ex leaseauto geweest (boekjes tot 150.000) lak is op bepaalde plaatsen dof /verkleurd door de zon (l.a. scherm en voorspoiler) desnoods spuiten (ca 200 euro) voor de rest technisch een super betrouwbare en goede auto er zit echt wel een deukje of krasje op maar hij is ook 11 jr oud en zeer goedkoop kortom een leuke auto voor het geld

ik weet dat ik waarschijnlijk distributie en bougies moet vervangen (vloeistoffen doe ik standaard al met een nieuwe auto)
weet iemand of het vervangen van een distributiesnaar van een 2.0ts gtv te doen is of dat ik het beter kan laten doen.
En heeft er iemand een indicatie van de kosten van deze.

groeten
Den

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: betoverd

di apr 17, 2007 21:38

Weet niet wat het precies kost, prijsopgave kun je opvragen. Als je de distri doet, laat ook de spanner vervangen
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Den

di apr 17, 2007 21:40

dank je wel kees
doen we die er ook ff bij
is dat zelf te doen bij me 33 deed ik het zelf maar nu zit ik toch ff te twijfelen :cry:

Peternijmegen
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

di apr 17, 2007 21:47

Lijkt mij een goede prijs voor het gene wat je verteld.
Indien je zeg 1000 euri reseveert voor alle ongein en achterstallig onderhoud kan je indien hij goed loopt nooit geen buil vallen.
APKtje een beetje vers ivm rubbers en draagarmen ed?
Als het gevoel goed is, doen zou ik zeggen.

veel succes met je beslissing

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo apr 18, 2007 11:27

Als je de distrubutieriemen van een 33 zelf doet, zou ik niet weten, waarom die van een TS16V niet!

resreveer idd wat extra geld voor achterstalig onderhoud, dan nog is ie niet duur, toch?

Nu maar hopen, dat je vrouw niet jaloers is. :wink:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Den

wo apr 18, 2007 16:12

Dank jullie voor het meedenken.

tja jaloers zal ze wel worden denk ik maar zoals ze zegt kan het toch niet winnen van die italiaanse schoonheid :lol:

Terug naar “Het Forum Café”