Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

Re: RE: waarom kan je niks meer te koop aanbieden of vragen?

zo mar 25, 2007 19:50

maar wat nou als je geen PC hebt
Voor € 50,- per maand wil ik voor die mensen best de nieuwe advertenties uitprinten en opsturen 8)
Het is een serieuze vraag en die verdient een serieus antwoord.

Het aantal advertenties in de papieren G&G liep steeds verder terug.
Het maken van de papieren G&G kost mankracht, bij de online versie doet de gebruiker het helemaal zelf.
Daarnaast brengt het drukken en toevoegen aan het KB kosten met zich mee.
De advertenties in de papieren versie waren vaak achterhaald omdat de advertentie ook op het forum, MP etc, stond, de meerwaarde was dus gering.
Vrijwel iedereen heeft wel familie of kennissen die iets voor hem op de online G&G wil zetten.

Salquenen
Advanced Member
Advanced Member

RE: waarom kan je niks meer te koop aanbieden of vragen?

zo mar 25, 2007 19:53

Ok, Grazie Dink !

Alfa Romeo GTV
Alfa Romeo MiTo
Landrovert Discovery
Buell Brommert...

reijnaje
Guru
Guru

zo mar 25, 2007 20:02

Laat ik naast alle kritiek nu ook eens een positief geluid laten horen. Ik ben blij dat we af zijn van de ellenlange discussies bij de te koop aangeboden en gevraagde spullen. Ipv een andere locatie op de site (buiten het forum) had ik wat overzichtelijker gevonden als ze hier op het forum hadden gestaan. Maar aangezien de club meer is dan een forum kan ik het wel begrijpen.

Maw: Goede zet mannen! =D>
1983 Alfasud Sprint 16V
1992 Alfa 33 16V

Adriano33
Guru Duplice
Guru Duplice

zo mar 25, 2007 20:08

Hmm.......is er geen optie dat het forum naar g&g verwijst?
Ik zie namelijk een soortgelijk systeem op alfisti.net.
Registerleider Squadra33 / Registro Trentatre.

Nero Alfa 33 1.7ie 16v QV - 1994.
Grigio Stromboli Alfa GT 2.0 JTS Selespeed Distinctive - 2004.

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo mar 25, 2007 20:18

Kijk, enerzijds zijn we nu van het geharrewar in "te koop" verlost, anderzijds leiden we nu mensen naar de SCARB website !! Qua design één van de mooiste site's die ik ken, alleen kom er nooit geen mens, iedereen hangt op 't forum uit :wink: Hopelijk gaat dit nu veranderen.
Jorix, mooi gedaan, deze nieuwe G&G, is voor sommigen ff wennen blijkbaar, maar dit komt wel weer goed !
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

zo mar 25, 2007 21:45

anderzijds leiden we nu mensen naar de SCARB website !!
En dat zegt iemand die als woonplaats opgeeft: "scarb forum" :wink:
Maar ik vind het ook een goede zet, ik kom ook bijna nooit op de hoofd-site :oops: , en als iemand iets wil weten over iets in G&G kan hij/zij dat toch gewoon op het forum vragen? 8)
It's not easy, being green (kermit)

ciclista
Guru
Guru

zo mar 25, 2007 21:58

Alle verandering is moeilijk, maar geloof mij: binnen de kortste keren ben je er aan gewend ...Greetz,Jorix
Het is even slikken, maar dat gaan we dan maar proberen.
Op het miniforum mag je in de te koop en gevraagd alleen onderdelen aanbieden, voor hele auto's is er eenzelfde oplossing als hier nu. Middels een soort menubalk zijn alle opties van de hoofdsite direct aan te klikken, wat ik voor bijvoorbeeld evenementen ook heel handig vind. (minisevenclub.nl)
'74 2000GTV foto '69 1750GTV foto

Jorix

zo mar 25, 2007 22:03

Alle verandering is moeilijk, maar geloof mij: binnen de kortste keren ben je er aan gewend ...Greetz,Jorix
Het is even slikken, maar dat gaan we dan maar proberen.
Op het miniforum mag je in de te koop en gevraagd alleen onderdelen aanbieden, voor hele auto's is er eenzelfde oplossing als hier nu. Middels een soort menubalk zijn alle opties van de hoofdsite direct aan te klikken, wat ik voor bijvoorbeeld evenementen ook heel handig vind. (minisevenclub.nl)
Ooit in de toekomst zullen we ook naar een meer geïntegreerdere oplossing gaan (forum strak in de website layout), maar ik merk in de statistieken gewoon nog teveel bezoekers met mini-resoluties (800x600), waardoor je teveel zou inleveren op de beschikbare breedte. We wachten dus nog even totdat 1024x768 de laagst gemeten resolutie is.

Waar ik nog aan denk als toevoeging is een knop onder elke post met 'Mijn advertenties' die direct de advertenties van een gebruiker kan tonen.

Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo

ma mar 26, 2007 00:02

Ik schaar mij ook achter Bartman.
Is er vooraf gevraagd wat de gebruiker als voorkeur heeft? (misschien heb ik daar overheen gekeken).
Ik heb het gevoel dat 'het bestuur' dit bepaald heeft, waar een bestuur op een verantwoorde manier naar haar donateurs hoort te luisteren en op basis daarvan hoort te beslissen. Al er eerst een Te Koop sectie was toegevoegd zonder de andere mogelijkheid direct te sluiten kon de voorkeur van de gebruiker snel vastgesteld worden (ik weet het ook niet optimaal). Nu wordt ons, de gebruiker, geen keuze gelaten, wat ik toch behoorlijk betreur.
Overigens alle respect voor de vrijwilligers die tijd steken in het ontwikkelen van de SCARB site, deze wordt alsmaar mooier en ik moet zeggen dat ik tegenwoordig met enige regelmaat ook op de SCARB website kom, waar dit in het verleden eigenlijk amper het geval was.
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

Luc33
Guru
Guru

di mar 27, 2007 16:40

Heb net een advertentie geplaatst.

Gaat makkelijk en het is goed dat je foto's kunt uploaden.

Alleen jammer dat de foto's niet groot te maken zijn, jammer dat ik nu tijdens de dagelijkse ronde op het forum niet zo snel meer daar kijk. Jammer dat ik dus iets mis bij mijn dagelijkse ronde op het forum, jammer dat het er chaotisch uitziet (gewenning)

En bovenalles..... jammer dat er geen Poll oid op het forum heeft gestaan. Ik merk nu al dat ik minder vaak kijk dan voorheen.
Luc
33 1.7 16v
146 JTD

Terug naar “Het Forum Café”