in die Beschrankung zeigt Sich ... maar dan met een umlaut, maar die weet ik niet op mijn toetsenbord! Vertel!
Enne,
Ein Kleingeist halt Ordnung
Ein Genie Uberblickt der Chaos
Ik vind een TS echt verspilde moeite. Been there, done that, en nooit weer.
Gewoon de tijd en moeite in een leuke 2000 Nord stoppen.
Injectie is prima, daar niet van, maar LPG op carbs, op een tweeliter nord, komt niks tekort, en is 10 x simpeler. Plus dat je A de 164 motor nodig hebt, en B een 2000 motor moet plukken. (vliegwiel, carter, voordeksel, oliepomp)
dan , wat nog vrij simpel is, bedrading aan je Juul knopen, heel duur uitlaatspruitstuk moet kopen, en ga zo maar verder.
O ja, retourleiding brandstof.
Dus als je dat niet zelf doet maar LAAT doen, dan gaat het je giga knaken kosten, en waarvoor?
Dus nee, dat leek me leuk, heb er 70000 km mee verreden, ook op LPi, maar vond het qua vermogen (ondanks KN, Squadrachip, geen kat, dure uitlaat 60 mm doorloop) toch tegenvallen. Hij deed wel 220 op de teller op gas, dat wel, dus zeg een kleine 200 echt, maar qua trekkracht, mwah. Voorheen deed ie 200 op gas, met de 2000, op de teller, dus de winst???
Soepel was ie wel, dat zeker. Maar toen reed ik in de Berlina van Freddy Nieuwenhuize, van K&T, met een 160 pk Arese torretje, en dat was toch echt VEEEL leuker!
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end