Speeder

Mopje...

do jan 25, 2007 20:14

Een man is het beu om elke dag te moeten gaan werken, terwijl zijn vrouw de hele dag thuis mag blijven.

Dus bidt hij tot God: "Vader, ik ga elke dag acht uur werken, terwijl mijn vrouw rustig thuis blijft.
Ik wil haar laten zien wat ik overdag allemaal moet doorstaan, dus laat haar alstublieft voor één dag wisselen met mijn lichaam!"

God laat in Zijn oneindige wijsheid de wens in vervulling gaan.

De volgende morgen wordt de man wakker als vrouw.

Hij staat op, maakt het ontbijt voor zijn partner klaar, wekt de kinderen, legt hun kleren voor school klaar, geeft ze eten, maakt hun lunchpakketten, brengt ze naar school. Weer thuis, neemt hij de kleren voor de stomerij, doet ze naar de wasserij, stopt nog even bij de bank om een overschrijving te doen. Dan vlug boodschappen en weer thuis alles in de kasten opbergen. Kattenbak schoonmaken, hond in bad steken, vlug de bedden opmaken, de was doen, stofzuigen, afstoffen, keukenvloer poetsen, weer naar schoolrennen om de kinderen op te halen, eten geven en strijken. Aardappelenschillen, groenten kuisen, vlees klaarmaken voor het avondmaal. Vaatwasser volproppen, was nog opplooien, kinderen in bad en in bed stoppen.
Om23u, uitgeteld en onvoldaan omdat niet alles klaar geraakt is, en na muizenslaapje voor tv, naar bed waar zijn (haar) partner nog een stevig partijtje wil vrijen. Ook dat nog naar best vermogen ondergaan.

De volgende morgen knielt de man die vrouw werd, onmiddellijk voor het bed en smeekt:
"Goede Vader, wilt U ons terug verwisselen?"

God antwoordt in Zijn oneindige wijsheid:
"Mijn zoon, Ik heb het gevoel dat u uw lesje hebt geleerd. Ik zal met alle plezier alles weer in orde brengen...

...maar u zult nog wel negen maanden moeten wachten... want gisteren raakte u zwanger". :blue_lol:
Laatst gewijzigd door Speeder op do jan 25, 2007 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Anke

RE: Mopje...

do jan 25, 2007 21:54

:blue_lol: :blue_lol: Boontje komt om zn loontje
Leedvermaak is het grootste vermaak :oops:

tommie
Guru
Guru

do jan 25, 2007 22:02

haha, leuke climax :D

maar wie wast er nou elke dag en poetst er elke dag de vloer? (maargoed, je moet hem/haar wat te doen laten hebben :P )
Aerodynamics are for people who can't build engines

1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs

Roeltje 164

vr jan 26, 2007 00:01

Wat een Bullsh*t..... 8)

pb2k
Advanced Member
Advanced Member

vr jan 26, 2007 22:29

Na twee milennia keert Jezus terug op aarde als messias

Hij loopt een Kerkdienst binnen en roept tegen de aanwezigen : "Ik ben Jezus De Verlosser!".
De aanwezigen kijken elkaar verbaasd aan, Hij wordt afgevoerd en staat even later weer op straat

Hij loopt een Moskee binnen en roept tegen de aanwezigen : "Ik ben Jezus De Verlosser!"
De aanwezigen kijken elkaar verbaasd aan, Hij wordt afgevoerd en staat even later weer op straat

Hij loopt een Synagoge binnen en roept tegen de aanwezigen : "Ik ben Jezus De Verlosser!"
De aanwezigen kijken elkaar verbaasd aan, Hij wordt afgevoerd , in elkaar geslagen en met spijkers aan een kruis genageld, waarna de Joden tegen Jezus zeggen :
"je leert het ook nooit he?"
Bertone GTJ 1975 2.0 (helaas die is weg) / Lancia dedra 1.8 vvt
na mijn studie weer een bertone ! :) (2011)

Yvo
Guru
Guru
Contacteer: Website

zo jan 28, 2007 22:19

:jumping:
- Alfa Spider 3.0 V6 1999 nero
- Giulia Super 2020 nero volcano
Bertone modellen verzamelaar.

Yvo
Guru
Guru

zo jan 28, 2007 22:23

Geert Wilders en Wouter Bos zitten aan een diner op het Binnenhof en zijn druk in gesprek.

Een van de gasten komt naar hen toe en vraagt of ze plannen aan het beramen zijn.

Zegt Geert: "We zijn plannen aan het maken voor WO III".

"Wow!", zegt de gast, "en wat zijn die plannen dan wel?"

"Nou," zegt Geert "we zijn van plan 14 miljoen moslims om zeep te helpen, en één tandarts."

"Een tandarts?" zegt de gast. "Waarom een tandarts?"

Geert draait zich naar Wouter om: "Nou, wat heb ik je gezegd?

Geen mens die zich druk maakt over die moslims."

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo jan 28, 2007 22:42

Slotje??
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Kosta
Guru
Guru

Re: RE: Mopje...

zo jan 28, 2007 23:58

Slotje??
snap 'm nie !
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6

Jorix

ma jan 29, 2007 10:06

Slotje??
Waarom? Ik lig in een deuk ;)

Yvo
Guru
Guru

ma jan 29, 2007 12:56

Slotje??

Een heel politiek correct antwoord @@! =D>

steve artc143
Full Member
Full Member

ma jan 29, 2007 22:33

Er zit een man in het cafe en die heeft een kikker bij zich vraagt diegene die naast hem zit waarm heb jij die gore kikker toch bij je die neem je toch niet mee naar het cafe????

Nou zegt die man ik verkoop kikkers en deze die kan pijpen niet te kort.

Die man die naast hem zit vraagt aan hem en wat kost ie dan, 25 euro geeft hij als antwoord maar als je het niet gelooft mag je hem wel proberen in de wc, 20 minuten later komt die man terug gooit 25 euro op de bar roept verkocht en loopt de kroeg uit.

Als hij thuis komt doet zijn vrouw open en vraagt aan hem WAR MOET JE MET DAT GORE BEEST HIER.

Antwoord de man die kikker leer ik koken en dan trapik jouw het huis uit
The absolut expression of italian technology

Was driving a 156 2.4 JTD Berline

Was driving a 156 1.9 jtd sw squadra equiped

Now driving 166 2.0 twin spark

Terug naar “Het Forum Café”