En het was ook toch dat larini voor het eerst op de ring reed?Het filmpje over de ring is echt mooi gemaakt.
Larini starte als laatste en won de race.
En het was ook toch dat larini voor het eerst op de ring reed?Het filmpje over de ring is echt mooi gemaakt.
Dat klopt; hij had echter wel enige weken in huur auto's rond gereden op de Ring om meer baankennis op te doenEn het was ook toch dat larini voor het eerst op de ring reed?Het filmpje over de ring is echt mooi gemaakt.
Dat waren nog eens tijden. Alfa DTM was echt super. Ben naar de races geweest o.a. in Belgie Zolder.
Prachtig en de sound is zo mooi.
Het filmpje over de ring is echt mooi gemaakt.
Nu je t over de 159 DTM hebt , ik heb nog een mooie fotoshop tegen gekomen ervan!!Het word tijd dat Alfa Romeo een come back maakt in de DTM.
Zo'n hele dikke 159 !!!![]()
Leo.
Ik heb het wel, alleen wordt allemaal muziek ook doorheen gespeeld... je hoort de gta wel en de turbo ook.. maar door keihard rockmuziekHeb je het filmpje ook met het geluid van de auto's? Zonder de muziek?
Dit zou ik nog veel mooier vinden, er is geen betere muziek, dan het geluid van een motor, en zeker als ze tot 13000 toeren gaan ofzo.
greetz Nick