gerbengtt

kwik fit....

do sep 28, 2006 22:20

Komt ergens van Marktplaats af ik kreeg dit van een vriend via de mail.

Zit denk ik een hoop waarheid in, bv mijn vriendin had piepende remmen en was doods benauwd.
Zij met haar Megane langs Kwikfit gereden en na een paar uur kompleet nieuwe schijven en blokken gemonteerd en ook een nieuwe uitlaat lijn

Zij geloofde alles wat de mannen daar zeiden en dat het gevaarlijk was door te rijden, ik vroeg haar de oude schijven/blokken mee te geven en heb die later bij de Renault dealer laten zien, die zeiden mij dat je hier nog een behoorlijk eind mee sturen kon en dat alleen ff wat roest van het schijfrandje moest worden weggeborsteld worden.
Dit is al dik 2 jaar terug en immidels bleek met de apk dat een deel van de uitlaat weer doorgerot was en moest worden vervangen

Wat een oplichters zijn het toch

Hier het stukje:

Hallo ik ben een oud personeelslid van kwik fit en dit zijn enkele redenen waarom u nooit naar de kwik fit moet gaan:

Ten eerste het personeel word schandalig uitgebuit veel uren weinig loon,nog minder vrij.

maar dat is voor u niet genoeg,

90 % van het personeel is ongeschoold en was gister nog bakker als u mij begrijpt.
Zonder ervaring en kennis is uw auto een oefenobject.
Vaak mislukken dingen waardoor meer reparaties uitgevoerd moeten worden,simpelweg de onkunde!
kom voor een klein lekje in de uitlaat en ze vervangen hem het liefst compleet!
Lekke band ? Vaak onterecht NIET TE REPAREREN! onzin u koopt 2 of 4 nieuwe banden.
Daarbij word de auto uitgelijnd,maar niet heus net doen alsof en wel berekenen!

Uitlaatdelen immitatie vaak passen ze niet en worden de goede delen met branders bijgebogen zodat immitatie past,daarna kunt u geen andere orginele delen meer monteren!
Grote beurt voor 159 euro ja goedkoop he,want hij gaat naar binnen men kijkt of er geld aan te verdienen is,dit komt er dan extra bij!
Is de auto goed?oliewisselen en snel naar buiten dat was de grote beurt!

EEN "MONTEUR"BIJ DE KWIK FIT KRIJGT EEN BONUS VOOR IEDER GEMONTEERD ONDERDEEL,PER STUK GEMIDDELD EEN EURO UW AUTO IS SLACHTOFFER!

Ik kan zo uren doorgaan,heb altijd rondgelopen met slecht geweten daar,dit was een klein stukje tekst,maar kan een boek schrijven hoe u BEDONDERD word.
Ik schrijf dit omdat ik slecht behandeld ben en ze niks meer gun elk woord is waar!

U betaald dus 10 euro minder per uur,maar wel voor een prutser,10 euro extra en naar de dealer of onafhankelijk bedrijf en u heeft kwaliteit en vakmanschap.

DAAROM NIET NAAR KWIK FIT! VERTEL DIT VOORT LAAT VRIENDEN EN FAMILIE ZICH NIET ONTERECHT GELD AFHANDIG MAKEN! Maak van deze tekst een e mail en stuur dit door!boycot kwik fit!
----------------------------------
wat zijn jullie ervaringen met kwik-fit?? ik ga er iig niet meer heen...zelfs niet voor een ventieldopje. groeten gerben

Richard75
Guru
Guru
Contacteer: Website

RE: kwik fit....

do sep 28, 2006 22:23

gerbengtt

Re: RE: kwik fit....

do sep 28, 2006 22:26

hehe...niet zo slim idd... had beter eerst de zoekfunctie er op los kunnen laten :?

Terug naar “Het Forum Café”