haha dan sta je ter plekke ook raar te kijken als wegenwacht zijndeVolgens de Wegenwacht-medewerker moet de vrouw voorlopig haar hond meenemen als ze de auto wil gebruiken. "Totdat de chip er op natuurlijke wijze weer uitkomt
Moet je elke keer als je de hond hebt uitgelaten even proberen of je auto nog start.Nou het terugvinden van die chip wordt ook een schijtklus
zo niet: snel terug naar het veld om de drollen te doorzoeken waar je hond ongeveer gelopen heeft....Moet je elke keer als je de hond hebt uitgelaten even proberen of je auto nog start.Nou het terugvinden van die chip wordt ook een schijtklus
ach, een beetje natuurlijke bemesting moet kunnen...schone hondenbezitters...
Ligt er ook behoorlijk aan waar je huis woont, ik zit ook op 200m in de polder met de honden.ach, een beetje natuurlijke bemesting moet kunnen...schone hondenbezitters...
Precies, ook hier genoeg groenzones waar je (goedgekeurd door de gemeente) de hond lekker los mag laten en niet achter 'm aan hoeft te rennen met poepzakjesLigt er ook behoorlijk aan waar je huis woont, ik zit ook op 200m in de polder met de honden.ach, een beetje natuurlijke bemesting moet kunnen...schone hondenbezitters...
200 meter naar je auto teruglopenLigt er ook behoorlijk aan waar je huis woont, ik zit ook op 200m in de polder met de honden.ach, een beetje natuurlijke bemesting moet kunnen...schone hondenbezitters...
Wie heeft het over lopen200 meter naar je auto teruglopenLigt er ook behoorlijk aan waar je huis woont, ik zit ook op 200m in de polder met de honden.ach, een beetje natuurlijke bemesting moet kunnenDa's veel te ver man
Wie heeft het over lopen200 meter naar je auto teruglopenLigt er ook behoorlijk aan waar je huis woont, ik zit ook op 200m in de polder met de honden.Da's veel te ver man