Dat moet je dan ook bijna net zo vaak doenDe restauratie van een alfa neemt minder tijd in beslag

Dat moet je dan ook bijna net zo vaak doenDe restauratie van een alfa neemt minder tijd in beslag
Ja precies: zolang je je verzamelijk gereedschap niet hoeft aan te spreken. Nu ververs ik mijn ruitesproeiervloeistof vrijwel altijd bij een benzinepomp. En laat ik nou net die ene keer altijd dat trechtertje niet bij me hebben en verkopen ze daar toevallig er ook geen en hebben ze alleen maar van die flessen met een giga grote opening en zit mijn ruit inmiddels potdicht van de pekel en ander tuig voor mijn voorruit...Het betere knoeiwerk stoort mij persoonlijk niet zo. Je hand in 10 bochten wringen is één ding, verplicht de hele voorkant uit elkaar schroeven een ander. Zo vind ik het bij m'n GTV6 ook aan te raden een trechtertje te gebruiken voor de olie om morsen te voorkomen, terwijl er daar echt wel ruimte zat is. Zolang je je verzameling gereedschap niet hoeft aan te spreken, vind ik het al lang best gezien de huidige trend van ingewikkelde constructies.Jaaah.. maar.. brand ie ook in je koplamp unit? hahahaneen een lamp van een 156 vervangen is heel goed te doen. Ik ben er ongeveer en kwartiertje mee bezig en dan brand hij weer
Motorkap te hard dicht laten vallen per ongeluk, en je kunt weer opnieuw beginnen.
De 'oude' 147 is ook behoorlijk ondoenlijk, met name de linker koplamp. De nieuwe 147 is iets meer ruimte overgelaten, zodat je niet per sé van die ranke italiaanse vrouwenhandjes nodig hebt...
Beetje off-topic maar toch: het bijvullen van ruiterwisservloeistof is bij de 147 ook schier onmogelijk zonder morsen. Wie heeft dat verzonnen? Wat is er nou zo moeilijk om de vulopening a) groter te maken, b) rechtop te plaatsen en c) op een gemakkelijkere plek te plaatsen.... zucht...