wo sep 20, 2006 10:01
Is volgens mij idd een echte Ti-Super, had iig zover zichtbaar zover alle Ti Super gadgets erop zitten
Heb de auto een paar jaar geleden al eens in Italie staan te bekijken, heel mooi ding
Chassisnummer heb ik ergens wel in het archief, zal ik eens nakijken, vraagprijs was toen 55000 Euro
Wat mij opviel aan deze auto is idd de achterruiten niet van kunststof, ook zaten er de mechanismes nog in om
de ruiten naar beneden te draaien, al de originel Ti-Supers die ik ooit gezien heb hadden dit niet, ook de stradales niet
De wielen waren Giulietta velgen en geen Ti Super, wel echte Campa's maar heb dit meer gezien
Verder zat een een km teller in dei tot 220 kmh ging, is meestal 240 kmh
Een kennis van me uit Italie heeft een Ti Super, nieuw gekocht, nog helemaal origineel, ik gebruik deze meestal als referentie, er is verder
heel weinig bekend van dit type, maar AR kennende hebben ze misschien ook wat gerommeld met de specs dus je hoort mij niet zeggen dat
deze niet helemaal origineel is in deze uitvoering
De auto die in het museum staat is ook niet helemaal correct, mist wat onderdelen en het voorfront b.v. is van een jonger type
Anderzijds is een Ti Super heel makkelijk te vervalsen, zitten bijna geen specifieke onderdelen op, is een samenraapsel van toen standaard
beschikbare onderdelen, geef mij een chassisnr en papieren en ik maak in no-time een "echte", toch wel lucratief met deze prijzen, dit in
tegenstelling tot een GTA, daar valt weinig winst te behalen als je het correct doet
Edit : heb even gezocht, de auto in IT had het chassisnummer 595227 en dat is volgens mij dezelfde als deze
trasforma il meglio in massimo