siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Zo. tijdelijk vervoer gescoord.

za sep 09, 2006 09:40

Leuke auto!

Mijn ouders hebben altijd rally gereden in een 2002 TI! Mijn vader heeft hem altijd zelf geprepareerd, en misschien zullen er een paar van hier de auto wel kennen. Vooral tussen 1980 en 1990 in nederland mee gereden.

Hier de site van de mensen die hem nu hebben gekocht, en ons een jaar terug lieten verbazen, dat het beestje nog steeds leefde!!! Destijds, toen ie onder de houde van mijn vader was, hattie zo'n 170pk, zoveel als een turbo dus! :D

http://www.02rally.nl/

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: Zo. tijdelijk vervoer gescoord.

za sep 09, 2006 18:10

na, ja, ik wil wel proberen een setje van die echte dikke ATSjes te vinden. 13 inchen echt dik. Op MP barst het trouwens van dat spul, ATS in alle maten en soorten, voor 150 punten ben je de man voor een heel mooi setje. Alleen die ik zoek nog niet zien staan. Waar al die Germanen in Dl. mee reesen, die moet ik hebben. Of Alpina 7.5x13 of zo.
Het viel me ook al op met de Sei, steek 112. Das dan Mercedes. Voor 250 punten heb je een brute set 17 of zelfs 18 inch met banden. Ik kocht Borbetjes, met als nieuwe banden, 16 inch voor 150,- !!!!
Wil je voor je 164 iets moois in 17 inch dan is het gelijk zwaar lappen. Laat staan een echt fraaie set 4x108. GB in 13 inch steek 100? is goed, met bandjes 100 euro.
Probeer dat eens voor een setje 4x108 14 inc GB's.....
Dus we kunnen voor wehnag leuk klooien.
:roll:
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Terug naar “Het Forum Café”