Wilde dit heugelijk nieuws even delen!
Ben trots op de term parasiet in dit geval!!!!!Ben jij ook al een paraciet?![]()
(paraciet = verspreider van (alfa)virus, is dus positief bedoeld.)
Goedzo en Alfa st feelies!!Na jaren lang van mijn vriend te horen gekregen hebben dat Alfa Romeo's barrels, roestbakken, etc. zijn, overweegt hij nu zelf een Alfa Spider uit 1974 aan te schaffen!!! Het is gelukt, joepie!!!!!!!!![]()
Moet je dan nou juist een Spider uit '74 kopen als je Alfa al roestbakken vind?Na jaren lang van mijn vriend te horen gekregen hebben dat Alfa Romeo's barrels, roestbakken, etc. zijn, overweegt hij nu zelf een Alfa Spider uit 1974 aan te schaffen!!!
most d'r nait bange moak'n man!Moet je dan nou juist een Spider uit '74 kopen als je Alfa al roestbakken vind?Heb d'r zelf eentje uit '71 staan en het zijn nog net geen sudjes maar roesten willen ze wel.
Na jaren lang van mijn vriend te horen gekregen hebben dat Alfa Romeo's barrels, roestbakken, etc. zijn, overweegt hij nu zelf een Alfa Spider uit 1974 aan te schaffen!!! Het is gelukt, joepie!!!!!!!!![]()
Die wordt het niet! Blijft spannend (ook voor mij!)En toevallig verkoop je net zélf (voor iemand anders) een Spider type 2.....hoeft je vriend niet lang te zoeken....
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=9735
Na jaren lang van mijn vriend te horen gekregen hebben dat Alfa Romeo's barrels, roestbakken, etc. zijn, overweegt hij nu zelf een Alfa Spider uit 1974 aan te schaffen!!! Het is gelukt, joepie!!!!!!!!![]()
Tja goed bezig moet ik zeggen!!! Ik zou willen dat ik mijn vriendin ook zover kreeg maar op een of andere manier zijn vrouwen toch beter in het overtuigen van hun vriend dan andersomNa jaren lang van mijn vriend te horen gekregen hebben dat Alfa Romeo's barrels, roestbakken, etc. zijn, overweegt hij nu zelf een Alfa Spider uit 1974 aan te schaffen!!! Het is gelukt, joepie!!!!!!!!![]()