frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Simpel.

di dec 20, 2005 20:19

Zoooooo, ze moesten dat wijf eens een poosje aan een hek hangen!
D'r eigen huisdier nota bene, tjonge hoe ziek kun je wezen..... :evil:
En idd Yuri, we nemen idd klakkeloos aan dat 't zomaar waar kan zijn>t hondje is er weliswaar niet minder dood om dat raakt me nog het meest >K.tstreek!
Grtz, fRank :evil:

edit: hoor net op t nieuws dat t hondje al was gedood door de eigenaresse voor t werd opgehangen>"vrouw zou ernstig in de war zijn"> jóh!
Laatst gewijzigd door frankalfa op di dec 20, 2005 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di dec 20, 2005 20:19

of gewoon hond beu ?
ik wil ze de kost niet geven die hun huisdier ergens dumpen om van de last vanaf te zijn of om op vakantie te gaan :evil:
Laatst gewijzigd door Michel op di dec 20, 2005 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Rens 1.7QV
Guru
Guru

di dec 20, 2005 20:20

tja triest verhaal, maar ik kan wel lachen om die Wilders, alleen waar zou die die 10.000 vandaan hebben gehaald??

Rens
164 TS '97
33 1.7 QV '89

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di dec 20, 2005 20:21

:shock: Dat is ook wat. Maak je je kwaad om niets. Ik weet niet wat ik nu erger vind eigenlijk. Het eerste of het tweede verhaal.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Simpel.

di dec 20, 2005 20:27

tja triest verhaal, maar ik kan wel lachen om die Wilders, alleen waar zou die die 10.000 vandaan hebben gehaald??

Rens
Die had-ie zo bij elkaar kunnen collecteren. Ik had ook blind minimaal 10 euro gegeven om die vermeende kl**tzakken hun vet te geven.

Maar je bent toch wel heel bijzonder in de bovenkamer als (let wel, ALS) je zo'n heel verhaal verzint om van je hondje af te komen... mijn God!
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di dec 20, 2005 20:34

of gewoon hond beu ?
ik wil ze de kost niet geven die hun huisdier ergens dumpen om van de last vanaf te zijn of om op vakantie te gaan :evil:

Breek me de bek niet open; mijn vriendin heeft enkele jaren in een dierenasiel gewerkt..wat voor verhalen die soms had>echt te erg voor woorden... :shock: :(
"Ja de hond moet weg ,hij is vals naar de kinderen" was het verhaal bv>om vervolgens bij inspectie van het dier erachter te komen dat t arme beest 24 nietjes in zn oren had :shock: !!!! Gek he dat ie dan gaat grommen (hij had zelfs niet eens gebeten ,de goedzak)
Veel mensen worden ook vlak voor de zomervakantie opeens "allergisch voor de kat...." :evil:
Kijk dáár kan ík me nu kwaad om maken !
Grtz, fRank

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

di dec 20, 2005 20:37

En voordat we die vrouw collectief naar de hel wensen moeten we misschien wel nòg eens een keer nadenken...

Waarom doet iemand zoiets?

- serieus geestelijk gestoord?
- pure frustratie?
- een schreeuw om aandacht?

We weten maar weinig meer dan wat er in het berichtje staat. Veroordelen op basis van een paar regeltjes is zo makkkelijk....
Hoho, dergelijke argumenten kan je ook aandragen voor "gewoon" crimineel gedrag, zoals het eerste scenario !!!

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di dec 20, 2005 20:39

Hier bij ons wordt bv een hond die kinderen verwond meteen afgemaakt. :? Zonder er bij na te denken. Schuld ligt dikwijls bij de baasjes en niet bij de hond !!! Je laat geen kleine kinderen alleen bij de hond, hoe braaf het dier ook is. Zelfs bij de braafste hond kunnen de stoppen doorslaan als ze 'm 24 nietjes in z'n oor schieten :evil: . Of anders pijn doen. Die kinderen weten niet beter, maar die hond ook niet. Hij wordt pijn aangedaan en zal zich instinctief verdedigen ! En daarom moet ie dood ? :evil: Ik sta er soms van verbaasd hoe veel zulke beesten nog kunnen hebben voor ze echt door het lint gaan !
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

di dec 20, 2005 21:19

Je moet wel lezen, Maarten. Ik verdedig haar niet, ik geef alleen maar aan dat het geen zin heeft om hier meteen een oordeel te vellen, aangezien we nauwelijks iets van de feiten weten.

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

di dec 20, 2005 21:28

Je moet wel lezen, Maarten. Ik verdedig haar niet, ik geef alleen maar aan dat het geen zin heeft om hier meteen een oordeel te vellen, aangezien we nauwelijks iets van de feiten weten.
Mijn punt is dat je niet altijd alle feiten hoeft te weten ! Zo werkt ons rechtssysteem ook tot op zekere hoogte...

van G
Guru
Guru

di dec 20, 2005 21:54

:whistle:
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di dec 20, 2005 22:36

Hier bij ons wordt bv een hond die kinderen verwond meteen afgemaakt. :? Zonder er bij na te denken. Schuld ligt dikwijls bij de baasjes en niet bij de hond !!! Je laat geen kleine kinderen alleen bij de hond, hoe braaf het dier ook is. Zelfs bij de braafste hond kunnen de stoppen doorslaan als ze 'm 24 nietjes in z'n oor schieten :evil: . Of anders pijn doen. Die kinderen weten niet beter, maar die hond ook niet. Hij wordt pijn aangedaan en zal zich instinctief verdedigen ! En daarom moet ie dood ? :evil: Ik sta er soms van verbaasd hoe veel zulke beesten nog kunnen hebben voor ze echt door het lint gaan !

=D> :thumbs:
Mijn gedacht, grtz, fRank

alfasud1972
Guru
Guru
Contacteer: Website

di dec 20, 2005 23:01

Uit de Telegraaf:

Vrouw verzint beroving en wurging hondje

SPIJKENISSE - De 49-jarige gehandicapte vrouw die in november aangifte deed van beroving door twee jongeren, heeft toegegeven dit verzonnen te hebben. De twee jongens zouden bij de beroving het hondje van de vrouw hebben gewurgd. Uit het politieonderzoek blijkt dat de vrouw zelf verantwoordelijk is voor de dood van het hondje, zo maakte het Openbaar Ministerie (OM) bekend.

De politie doet onderzoek op de ‘plaats delict‘ waar het hondje van de gehandicapte vrouw aan zijn einde kwam.
Het OM liet weten dat al „vrij snel” na de aangifte half november twijfels ontstonden over de juistheid ervan. De vrouw verkeert in psychische moeilijkheden, aldus het OM nu. De politie kreeg twijfels over de aangifte van de vrouw toen de verklaringen inconsistent bleken en niet overeenkwamen met aangetroffen sporen. Bovendien had de vrouw tegenover een getuige uit haar omgeving verklaard het verhaal verzonnen te hebben.

Volgens het verhaal van de vrouw was ze in Spijkenisse aangesproken door twee jongeren die geld van haar eisten en haar mishandelden toen ze niets bleek te hebben. Ze zouden het hondje aan zijn riem aan een hek hebben opgehangen.

Uit politieonderzoek blijkt dat het hondje al dood was voordat het aan het hek werd gehangen. Over de precieze doodsoorzaak van het dier wil de woordvoerster van het OM in Rotterdam geen mededelingen doen.

De vrouw had ook verklaard dat zij toen ze uit haar scootmobiel probeerde te komen, viel. Ze belandde daarbij in een greppel en kreeg haar vervoermiddel gedeeltelijk over zich heen. Voorbijgangers troffen de vrouw aan en bevrijdden haar uit haar benarde situatie. Het OM verklaarde dat de vrouw „met opzet, heel bewust” de greppel is ingereden. Onduidelijk is hoelang de vrouw daar gelegen heeft.

Tweede Kamerlid Wilders loofde samen met een sympathisant 10.000 euro uit voor de gouden tip naar de daders en riep Balkenende op het bedrag te vertienvoudigen. Wilders noemt de valse aangifte nu „diep, diep triest”. Maar hij heeft geen spijt van zijn reactie. „Niemand kon dit bevroeden. Het doel was om de daders snel te pakken.”

Ook de lokale afdeling van de Dierenbescherming in Voorne-Putten/Goeree Overflakkee loofde indertijd 500 euro voor de gouden tip.

Het OM heeft nog niet besloten over eventuele vervolging van de vrouw wegens het doen van een valse aangifte.

Terug naar “Het Forum Café”