SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Dat vraagt om klappen.

vr dec 16, 2005 17:23

Is waarschijnlijk bedoeltt als; doorhalen wat voor u niet van toepassing is.....

:whistle:
:thumbs: U heeft wederom een mooie prijs gewonnen :wink:

En Sander opvliegend ben ik nooooooiiiit :^o :wink:

Kristal

16vAlfa33

RE: Dat vraagt om klappen.

vr dec 16, 2005 18:50

ik denk dat de meesten (er hebben er ook al een aantal wat geschreven) hier weleens mee te maken hebben gehad.

ook ik meermalen.
dichtste bij de dood was ik een lancia dedra 1.8 16v.
ik reed links om iemand in te halen (122 km/h) en wist dat er daar geflitst werd.
komt een bmw 3 serie coupe (allochtone man en vrouw, twintigers) recht op mijn bumper zitten, het moest dus sneller.
ik dus even op het rempedaal en daar schrok meneer nogal van. tegen die tijd was ik de auto die ik aan het inhalen was langs en ging met knipperlicht aan naar rechts.
komt die bmw langs, twee vet lelijk en kwaad kijkende stukken uitschot, en ramt zijn auto naar rechts de mijne in.
ik kon net reageren en gaf een een ruk aan mijn stuur de vluchtstrook op (die vent was echt gestoord, met 120+ zo in aanraking komen is zelfmoord op een snelweg)
mensen achter mij zagen dit uiteraard en zijn direkt achter de bmw aan gegaan (bumperkleven, grootlicht etc)
ikzelf had een rustige dag en een langzame auto (beiden wil wel eens anders zijn)

achteraf denk je dan... ben blij dat ik er zelf niet achteraan ben gegaan, nu leef ik nog en je schiet er NIETS mee op.
live to fight another day!!!! pick your battles miticuously. only play the game if you know you're gonna win!!

Knopjes

vr dec 16, 2005 19:26

Als ik dat zo allemaal lees, vraag ik me toch af wat er allemaal op de weg rondrijdt en hoe die hun rijbewijs hebben kunnen halen :? Ik heb in het verleden in het verkeer ook zo m'n onbezonnen acties gehad, maar de reacties van andere mensen gingen eigenlijk nooit verder dan een opgestoken middelvinger of een wijsvinger naar het voorhoofd. Als mij iets irriteert aan andere weggebruikers probeer ik mijn punt zo subtiel mogelijk duidelijk te maken, wat ik vaker doe bij bumperklevers: langzaam van het gas af, een versnelling terug en dan weer vlug accelereren om een gaatje te trekken. Snappen ze het dan niet en gaan ze weer op m'n bumper hangen, dan doe ik het nogmaals en de derde keer blijf ik gewoon langzaam rijden.

Oh ja, wat ik wel een keer heb meegemaakt: ik en een maat van me waren naar het café geweest op een zaterdagavond, hij was de bob. Rond een uur of 3 à half 4 gingen we naar buiten en liepen terug naar de auto, daar raakten we aan de praat met een groepje van 5 jongens van rond de 16 a 17. Niks aan de hand, totdat ze ons gingen provoceren.. wij waren dat al gauw moe, dus we liepen door naar de auto en stapten in. Begonnen ze vervolgens wat te sjorren aan de auto, en de deur open proberen te krijgen (die we gelukkig direct op slot hebben gedaan).... op dat moment begon mijn bloed een beetje te koken; ik zeg tegen mijn maat om een meter of 20 weg te rijden, te stoppen en de motor te laten lopen. Toen ben ik uitgestapt met een stuurslot in m'n handen, ik liep op hen af en zij liepen op mij af, totdat ze zagen wat ik vast had. Onder een luid "WOW ...!!" kozen ze het hazenpad ;) eikels.... Het was misschien niet zo slim van me, normaal kies ik eieren voor m'n geld als zoiets gebeurt maar toen had ik er gewoon even schoon genoeg van. Het was ook niet m'n bedoeling om meer te doen dan hen de stuipen op het lijf te jagen.

ikke
Advanced Member
Advanced Member

za dec 17, 2005 09:45

Bumberklevers, in je vrij zetten, en ff in de achteruit zetten (zonder te koppelen natuurlijk), schrikken ze zich rot van :biggrin:

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

za dec 17, 2005 10:57

Bumberklevers, in je vrij zetten, en ff in de achteruit zetten (zonder te koppelen natuurlijk), schrikken ze zich rot van :biggrin:
"Leuke" variant was vroeger vanaf het stage adres in de file staan, beetje je collega opduwen met zijn ouwe diesel die vervolgens gewoon even in z'n vrij 2 minuten bijna volgas gaf...... Lekker die zwarte roetwalmen onder je kachelinlaat....... Uitstappen of vergassen! Lekker....... :wink: :shock:
Dirk - Giulia2000TS

Roeltje 164

za dec 17, 2005 11:15

Ik heb dat ook wel eens gehad, maar meestal als ik uit stap, gaan ze gelijk weer pleite, maar i.d.d het wordt steeds erger, maar ik heb af en toe wel zoiets, kwaad met kwaad besrtijden wil nog wel eens lukken , zeker als je weet wie het zijn.....
Blijft moeilijk, maar gewoon je hoofd gebruiken en nadenken per situatie inschatten.

Is helaas niet anders...

gr Roel :wink:

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

za dec 17, 2005 14:37

Ik heb persoonlijk niet de indruk dat ik meer agressie tegenkom in het verkeer dan in bv. het uitgaansleven.

Wat dat betreft zijn de SIRE reclames (gelieve geen commentaar hierop mbt "dat andere" topic) vaak spot on; waar gedronken wordt, wordt meer gevochten. :?

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

za dec 17, 2005 16:20

Het is helaas dat bij een groot deel van de Nederlandse bevolking een smijtneiging ontstaat als er alcohol in wordt gegoten.
Luidruchtig, afrukken van straatbordjes, vernielen bushokjes, zingen van beperkt repetoire, anderen overschreeuwen....en vechten. Even uit je bol gaan.

Vermijden is is in alle gevallen beter.

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

za dec 17, 2005 17:11

Het is helaas dat bij een groot deel van de Nederlandse bevolking een smijtneiging ontstaat als er alcohol in wordt gegoten.
Luidruchtig, afrukken van straatbordjes, vernielen bushokjes, zingen van beperkt repetoire, anderen overschreeuwen....en vechten. Even uit je bol gaan.

Vermijden is is in alle gevallen beter.
Precies, als die mensen nou eens gingen dansen ! Doe ik ook als ik dronken ben :D

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

za dec 17, 2005 18:50

Dit fenomeen is mooi musicaal verwoord door "The Offspring" :!:

Luister maar naar "Bad Habit" :twisted:

Is ook een aanrader voor in de auto als je de bankrekening van Spee en consorten wil spekken 8)
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Terug naar “Het Forum Café”