G.K
Newbie
Newbie

Op zoek naar Spider Coda Tronca met kenteken SJ-PP-32 / trouwspider Limburg gezocht

zo jan 12, 2025 16:32

Beste SCARB-leden,

Wie-O-Wie kan mij helpen op onze mooiste dag met een bijzondere vraag:

Mijn vader had, net zoals jullie, een Alfa hart. Hij was ooit in het trotse bezit van een Rode Alfa Spider 2000 USA uit 1978. We hebben er vroeger regelmatig samen in getourd. Toen mijn vader ernstig ziek werd en invalide, is de auto destijds verkocht. Helaas is mijn vader vorig jaar overleden. Nu ben ik opzoek naar "zijn" rode Alfa Spider met kenteken SJ-PP-32.
Mijn partner en ik (mijn zus en moeder ook) zouden het ontzettend mooi en symbolisch vinden om, samen met deze bewuste auto, op onze trouwlocatie, een paar mooi foto's te kunnen maken.
Zo voelt het alsof mijn vader er tóch een beetje bij is.

Ben jij toevallig de gelukkige bezitter of ken jij de eigenaar van deze auto, en bovenal, zou je hieraan willen meewerken voor ons?
Dan komen wij ontzettend graag met je in contact.

Betreft regio Sittard, datum 25-04-2025.

Hartelijke groeten,

Guusje
Laatst gewijzigd door G.K op za jan 25, 2025 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Veloce
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

Re: Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een speld in een hooiberg

zo jan 12, 2025 17:06

Je kunt met het kenteken naar de RDW, dan bellen zij de huidige eigenaar om te vragen of deze contact me je wilt opnemen.

Ik zie op de site van de RDW dat hij nog in NL is en sinds 7 april 2023 een nieuwe eigenaar heeft.
'65 Giulia 1600 Super
'67 GT 1300 Junior
'86 Spider 2.0 Veloce
'20 Giulia 2.0T

http://www.alfa-giulia.com

Tonio
Guru
Guru

zo jan 12, 2025 23:44

Je hoeft natuurlijk niet in persoon naar de RDW.
De RDW behandelt dit soort aanvragen AVG-proof. Ze verstrekken de contactgegevens niet zomaar, dat doen ze alleen
als die huidige eigenaar daar toestemming voor geeft. Hij ziet dan ook wie het aangevraagd heeft en om welke reden.
Maar daar is in dit geval niks mis mee denk ik.
Hoe het werkt: KLIKKERDEKLIK.

.

G.K
Newbie
Newbie

ma jan 13, 2025 07:02

Hartelijk bedankt alvast voor de tip. Er is al een bericht gestuurd naar de RDW. Benieuwd wat hun reactie zal zijn en hoe dit verder loopt. De kans zit er natuurlijk in dat de bewuste auto zich niet in de buurt bevindt en men niet wil of kan meewerken aan mijn verzoek. In dat geval zoek ik een look-a-like rode Alfa, soortgelijk als die van mijn vader, om onze trouwfoto's mee te maken op locatie.

Maar ik hoop alsnog heel erg, dat het me lukt om "de echte" auto te vinden.

G.K
Newbie
Newbie

ma jan 13, 2025 07:02

Hartelijk bedankt alvast voor de tip. Er is al een bericht gestuurd naar de RDW. Benieuwd wat hun reactie zal zijn en hoe dit verder loopt. De kans zit er natuurlijk in dat de bewuste auto zich niet in de buurt bevindt en men niet wil of kan meewerken aan mijn verzoek. In dat geval zoek ik een look-a-like rode Alfa, soortgelijk als die van mijn vader, om onze trouwfoto's mee te maken op locatie.

Maar ik hoop alsnog heel erg, dat het me lukt om "de echte" auto te vinden.

Sud.
Full Member
Full Member

wo jan 15, 2025 17:06

Hoi Guusje, Ivo (Stevenweert) had mij ook al benaderd of ik iemand wist. Tot nu toe nog geen Alfist gevonden die een rode spider II beschikbaar wil stellen, maar ik zoek verder.

P.s. Heb toen nog als wens van jullie, je vader nog een fijne rit vanuit Susteren bezorgd in mijn Spider III. Je vader heeft toen heerlijk genoten en ik ook van zijn reacties en verhalen.
Alfasud 1.2L
Alfasud Sprint 1.3
Alfasud Nuova 1.3
33 QO 1.5
156 Selespeed 2.0 TS
156 Edizione Limitata 1.8 TS
916 Spider 2.0 TS
156 SW 2.0 TS
Spider III 2.0
GT 1300 Junior
Alfettta GTV 2.0 TS
156 SW 1.8 TS
Alfasud Sprint 1.3 I.E. (heden)

G.K
Newbie
Newbie

wo jan 15, 2025 18:12

Dankjewel. Ja klopt, ik heb laatst nog wat foto's daarvan gezien. Dat was toen voor ons allemaal en vooral voor pap, een hartverwarmende ervaring. Nu is het een hele mooie herinnering. Dank voor het meekijken.

G.K
Newbie
Newbie

Re: Op zoek naar Spider Coda Tronca met kenteken SJ-PP-32 / trouwspider Limburg gezocht

za jan 25, 2025 12:18

Titel aangepast, nog niet gevonden waar ik op hoop. Zie mijn 1e bericht.

"Op zoek naar Spider Coda Tronca met kenteken SJ-PP-32 / trouwspider Limburg gezocht"

Fijn weekend!

Guusje

Veloce
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

Re: Op zoek naar Spider Coda Tronca met kenteken SJ-PP-32 / trouwspider Limburg gezocht

za jan 25, 2025 13:58

Via de RDW dus geen succes?
'65 Giulia 1600 Super
'67 GT 1300 Junior
'86 Spider 2.0 Veloce
'20 Giulia 2.0T

http://www.alfa-giulia.com

Terug naar “Het Forum Café”