Hallo allemaal,
Mijn naam is Jelger en woon in het mooie Friesland. Na vele jaren allerlei prachtige Alfa’s gereden te hebben (33, 145, 156 sedan 1.8, 156 sw 2.5 v6, 156 gta sw, 159 3.2 QV) rij ik sinds 2017 naar volle tevredenheid elektrisch. Op dit moment een heerlijke Tesla model Y Performance. Wat een vermogen en wat een koppel. Maarrrrrrr, geen geluid . Dus op zoek naar een mooie toekomstige klassieker met een mooi motorgeluid. En dat moet natuurlijk de V6 busso zijn!
De 156 GTA was by far de mooiste en beste auto die ik ooit gereden heb. Maar wat beginnen die dingen al duur te worden zeg. Totdat ik een betaalbare met ook nog een lage km stand tegenkwam. Weliswaar Japanse import maar zo mooi als deze erbij stond zie je ze niet veel meer. Dus vrij snel de knoop doorgehakt en tot aankoop bij Sam van Dalen overgegaan. Prettige bijkomstigheid is dat ik de vorige eigenaar die de auto geïmporteerd heeft goed ken. Een echte liefhebber met een mooie verzameling klassiekers. De auto wordt nu nog tip top klaargemaakt en dan kan eind december het rijplezier beginnen. Zo’n zin in!