Bigland luistert in ieder geval naar me.Eigenlijk is het zo simpel als wat: Auto's maken die zich qua prestaties, rijbeleving en kwaliteit kunnen meten met de premium concurrenten. En op basis daarvan langzaam maar zeker, procentje na procentje, jaar na jaar, vertrouwen en verkoopcijfers winnen.
Dit is inderdaad een essentieel aspect in het geheel.Alleen vraag ik me af of de financiële gezondheid van FCA een dergelijke langdurige inspanning kan dragen.
Inderdaad. Die hoge heren daar bij FCA maken zich druk om van alles en nog wat. Maar zijn te dom om in te zien dat het succes van een D-segmenter anno 2017 simpelweg valt of staat met het geluid van de motor.Zelf heb ik meermaals ervaren hoe ridicuul die motor klinkt en dan vraag ik me af waarom zouden we nog een Alfa kopen als het geluid niets meer voorstelt. Bij FCA zouden ze toch beter moeten weten...
Inderdaad. Die hoge heren daar bij FCA maken zich druk om van alles en nog wat. Maar zijn te dom om in te zien dat het succes van een D-segmenter anno 2017 simpelweg valt of staat met het geluid van de motor.Zelf heb ik meermaals ervaren hoe ridicuul die motor klinkt en dan vraag ik me af waarom zouden we nog een Alfa kopen als het geluid niets meer voorstelt. Bij FCA zouden ze toch beter moeten weten...
Laat het woordje succes alvast maar achterwege, dat is voorlopig niet meer weggelegd voor Alfa Romeo.Inderdaad. Die hoge heren daar bij FCA maken zich druk om van alles en nog wat. Maar zijn te dom om in te zien dat het succes van een D-segmenter anno 2017 simpelweg valt of staat met het geluid van de motor.Zelf heb ik meermaals ervaren hoe ridicuul die motor klinkt en dan vraag ik me af waarom zouden we nog een Alfa kopen als het geluid niets meer voorstelt. Bij FCA zouden ze toch beter moeten weten...
Inderdaad, geen gezicht.Overigens ook een paar Stelvio's (280pk) bezig gezien. Geen zicht, een SUV op een F1-circuit, maar die waren ook niet bepaald traag. Er was er eentje bij die een geprepareerde Abarth 500 met ervaren chauffeur voor bleef.