Voor de maand maart is M4 wel netjes op tijd met de website
De 33.3 Spider Le Mans. Galli en Zeccoli reden hier op 10 en 11 april 1970 mee tijdens een testweekend op Le Mans, onder andere om uit te vinden wat het effect was van de langere achterzijde (coda lunga).
Hetzelfde model, nu in de kleuren van Stommelen en Galli. De 24 uur van 1970 (13 en 14 juni) verliep voor Alfa weinig succesvol. Niet alleen deze nr. 35 viel uit, ook de nr. 38 van Zeccoli en Facetti:
Dit model werd lang geleden al door Solido gemaakt, waarbij een deel van de decals los werd meegeleverd. Opmerkelijk is dat de nr. 35 ook al in de Fabbri reeks werd geleverd, dit is de eerste M4 die geen variant maar exact hetzelfde model is.
De nrs. 36 (Courage/De Adamich) en 37 (Hezemans/Gregory) haalden de finish evenmin.
Dan nog twee GTAm's, een "prova"-uitvoering waarvan M4 maar in het midden laat of het een 1750 of 2000 uitvoering is en beide varianten noemt.
De tweede is de auto waarmee Hezemans in 1971 de 4 uur van Monza op zijn naam zette:
M4 durft hier helemaal geen motorinhoud te noemen maar het was een 2000. Hezemans (alleen) legde in 4 uur en 27 seconden 128 ronden af, één meer dan nr. 2, het duo Dieter Quester / Dieter Bascke met hum Alpina BMW 2800 CS met een twee cilinders en één liter grotere motor.