Andretti Molletti

Korting met je SCARB pasje

di nov 10, 2009 23:23

De hele kortingspagina van onze club is zwaar gedateerd...

Krijg je alleen met een oud pasje korting bij alle Sam van Lingen vestigingen?

Uit de advertentie van de SCARB-site:
Website: Sam van Lingen
Bij alle Sam van Lingen vestigingen 10% korting op alle onderdelen! (op vertoon van de SCARB-clubpas)
In de toekomst gaat dat lijstje groeien. Houd het in de gaten en zorg dat je je pasje altijd bij je draagt.

Ik denk dat er best bedrijven zijn die korting willen geven, bedrijven van nu ;)
Mogelijk kunnen we allemaal eens rondvragen en zo samen wat kortingskandidaten vinden.
Zou mooi zijn als die pagina eens gevuld werd met frisse advertenties door leden en natuurlijk voor leden 8)

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6696
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

RE: Korting met je SCARB pasje

di nov 10, 2009 23:26

Brezan verleent al sinds jaar en dag korting. Mijn ervaring is dat je geen pasje hoeft te laten zien, maar dat ze zelf opdreunen welke Alfa-clubs je uit kunt kiezen voor de korting :wink:
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Xceed '19

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Korting met je SCARB pasje

wo nov 11, 2009 00:18

Contactpersoon voor de kortingsregelingen is Alphons van Erven. Nieuwe suggesties voor vermeldingen zijn uiteraard van harte welkom.

Alphons is te bereiken via pr@alfaclub.nl, overige gegevens staan op de contactpagina.

Gebruikersavatar
Brul(tm)
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3034
Lid geworden op: ma feb 06, 2006 19:46
Locatie: Bourgondistan

RE: Korting met je SCARB pasje

wo nov 11, 2009 08:29

Er zijn meerdere dealers die korting geven op de clubpas.
Kwestie van even vragen, nee heb je......;)

Groetjes,
Marc
Laatst gewijzigd door Brul(tm) op wo nov 11, 2009 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Alfa Brera Skywindow 2.2 JTS
Alfa 147 1.6 16V TS
Alfa 155 Q4
Seat Leon fr

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5492
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 21:54
Locatie: Almerika

Re: RE: Korting met je SCARB pasje

wo nov 11, 2009 09:03

Brezan verleent al sinds jaar en dag korting. Mijn ervaring is dat je geen pasje hoeft te laten zien, maar dat ze zelf opdreunen welke Alfa-clubs je uit kunt kiezen voor de korting :wink:
De Brezan geeft ook korting als je lid bent van de plaatselijke kantklosclub heb ik wel eens het idee. Korting is trouwens relatief daar, de concurrentie is vaak goedkoper, zelfs na die korting.

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6696
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

RE: Korting met je SCARB pasje

wo nov 11, 2009 19:32

Het staat je natuurlijk vrij om de korting niet te vragen.
Voor diegenen die wel bij Brezan kopen iig de tip.
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Xceed '19

Gebruikersavatar
Roebar
Guru
Guru
Berichten: 1328
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:06

RE: Korting met je SCARB pasje

wo nov 11, 2009 23:09

Mijn kammeraad heeft een bedrijf in auto delen.........


Remmen
koppeling
radiateuren
uitaten
eigenlijk alles........

VAO
Nijkerkerstraat
Amersfoort

10 % korting op alles............
Spider 1.8 TS
Als je de weg kwijt bent...kom je nog eens ergens..

Gebruikersavatar
MartijnGTA
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2229
Lid geworden op: ma dec 22, 2008 15:50
Locatie: Zandvoort

RE: Korting met je SCARB pasje

vr nov 20, 2009 16:15

Ongetwijfeld bekend, maar bij Prins Bredevoort:
Al onze prijzen zijn netto wij hanteren geen kortingen voor clubleden
Boven de € 150 (waar je snel zit natuurlijk) geen verzendkosten, dat dan weer niet...
Nu:
156 GTA
156 Crosswagon x2
(SCARB 5781)

Ooit: 156 1.8 SW gaz, Giulietta Multi Air, 75 1.8IE, 155 2.0 16v

Tonio
Guru
Guru
Berichten: 1733
Lid geworden op: za nov 25, 2006 08:34

Re: RE: Korting met je SCARB pasje

za nov 21, 2009 00:20

De Brezan geeft ook korting als je lid bent van de plaatselijke kantklosclub heb ik wel eens het idee. Korting is trouwens relatief daar
Dat is helemaal waar en nog veel te netjes uitgedrukt.
Brezan is overigens geen deelnemer meer van onze kortingssite.
De laatste keer dat ik daar boodschappen deed heb ik voor het afrekenen om de clubkorting gevraagd. Die was 15%. Prima! Verder geen vragen gesteld, voor mij was elke korting al lang goed. Maar toen ik een paar dagen later thuis de faktuur eens goed bekeek voelde ik me toch genaaid.
Want het totaalbedrag van de normale winkelprijzen minus 15% korting werd op de faktuur een nettoprijs EXCLUSIEF BTW waar vervolgens weer 19% BTW overheen ging.
Rekensommetje: € 100,-- x 0,85 x 1,19 = € 101,15. Oftewel: ik heb zelfs nog iets meer moeten betalen dan de normale winkelprijzen :? .
Uiteraard heb ik daar naar Brezan een bericht over gestuurd. Niet eens om die paar kwartjes terug te krijgen, maar om het principe. Helaas na twee berichten nog steeds nul-komma-nul reactie. Dus ik zeg: als dat de korting van Brezan is, dan maar liever geen korting.
(Of helemaal niet meer naar die Brezan gaan, daar heb ik voorlopig voor gekozen.)

.

Gebruikersavatar
@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5998
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:09
Locatie: Nabij Friesland
Contacteer: Website

Re: RE: Korting met je SCARB pasje

zo nov 22, 2009 22:49

De Brezan geeft ook korting als je lid bent van de plaatselijke kantklosclub heb ik wel eens het idee. Korting is trouwens relatief daar
Dat is helemaal waar en nog veel te netjes uitgedrukt.
Brezan is overigens geen deelnemer meer van onze kortingssite.
De laatste keer dat ik daar boodschappen deed heb ik voor het afrekenen om de clubkorting gevraagd. Die was 15%. Prima! Verder geen vragen gesteld, voor mij was elke korting al lang goed. Maar toen ik een paar dagen later thuis de faktuur eens goed bekeek voelde ik me toch genaaid.
Want het totaalbedrag van de normale winkelprijzen minus 15% korting werd op de faktuur een nettoprijs EXCLUSIEF BTW waar vervolgens weer 19% BTW overheen ging.
Rekensommetje: € 100,-- x 0,85 x 1,19 = € 101,15. Oftewel: ik heb zelfs nog iets meer moeten betalen dan de normale winkelprijzen :? .
Uiteraard heb ik daar naar Brezan een bericht over gestuurd. Niet eens om die paar kwartjes terug te krijgen, maar om het principe. Helaas na twee berichten nog steeds nul-komma-nul reactie. Dus ik zeg: als dat de korting van Brezan is, dan maar liever geen korting.
(Of helemaal niet meer naar die Brezan gaan, daar heb ik voorlopig voor gekozen.)

.
Gewoon even teruggaan naar de vestiging, daar is gewoon een foutje gemaakt.( Op gereedschappen geldt trouwens GEEN korting. Ik heb zelf juist goede ervaringen met Brezan en ik voel mij door jouw mail verplicht om dat hier ook te vermelden.
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Andretti Molletti

Re: RE: Korting met je SCARB pasje

zo nov 22, 2009 23:42

De Brezan geeft ook korting als je lid bent van de plaatselijke kantklosclub heb ik wel eens het idee. Korting is trouwens relatief daar
Dat is helemaal waar en nog veel te netjes uitgedrukt.
Brezan is overigens geen deelnemer meer van onze kortingssite.
De laatste keer dat ik daar boodschappen deed heb ik voor het afrekenen om de clubkorting gevraagd. Die was 15%. Prima! Verder geen vragen gesteld, voor mij was elke korting al lang goed. Maar toen ik een paar dagen later thuis de faktuur eens goed bekeek voelde ik me toch genaaid.
Want het totaalbedrag van de normale winkelprijzen minus 15% korting werd op de faktuur een nettoprijs EXCLUSIEF BTW waar vervolgens weer 19% BTW overheen ging.
Rekensommetje: € 100,-- x 0,85 x 1,19 = € 101,15. Oftewel: ik heb zelfs nog iets meer moeten betalen dan de normale winkelprijzen :? .
Uiteraard heb ik daar naar Brezan een bericht over gestuurd. Niet eens om die paar kwartjes terug te krijgen, maar om het principe. Helaas na twee berichten nog steeds nul-komma-nul reactie. Dus ik zeg: als dat de korting van Brezan is, dan maar liever geen korting.
(Of helemaal niet meer naar die Brezan gaan, daar heb ik voorlopig voor gekozen.)

.
Ik wilde dit topic aanmaken om voor de leden kortingen te bedingen, niet te bediscussiëren. :?

Gebruikersavatar
giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6834
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:31
Locatie: Cuijk

RE: Korting met je SCARB pasje

ma nov 23, 2009 00:28

Biesheuvel Techniek, mijn werkgever, is officieel een technische groothandel voor de industrie en verkoopt officieel dus niet aan particulieren. Wij verkopen oa gereedschappen , lagers, afdichtingen, bevestigingsmaterialen e.d. Zo zijn wij dus dealer in verschillende merken gereedscahp zoals Gedore en Facom.

Ik zal eens bij de directie navragen of er iets te regelen is dat ik hier een leuke korting op kan regelen. Beloof niets maar ik zal het i.i.g. navragen. :wink:

Ben zelf geen clublid overigens... :oops:
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Gebruikersavatar
Danny
Guru
Guru
Berichten: 1080
Lid geworden op: di mar 29, 2005 16:00
Locatie: Purmerend
Contacteer: Website

Re: RE: Korting met je SCARB pasje

ma nov 23, 2009 01:47

Biesheuvel Techniek, mijn werkgever, is officieel een technische groothandel voor de industrie en verkoopt officieel dus niet aan particulieren. Wij verkopen oa gereedschappen , lagers, afdichtingen, bevestigingsmaterialen e.d. Zo zijn wij dus dealer in verschillende merken gereedscahp zoals Gedore en Facom.

Ik zal eens bij de directie navragen of er iets te regelen is dat ik hier een leuke korting op kan regelen. Beloof niets maar ik zal het i.i.g. navragen. :wink:

Ben zelf geen clublid overigens... :oops:
Dan krijg jij geen korting :lol:
Alfa historie:sud 1.5ti, 33 1.5qv, 33 1.5ti, 33 1.7qv, 75 1.8 carb, 75 1.8ie, 75 indy, 33 imola, 33 1.7 16v sqv(Stef Visser getuned), 155 1.8ts,giulia 2.1 ltr 164 super nu 156SW en 159 sw
SCARB nr 697

Gebruikersavatar
AlfaTony
Guru
Guru
Berichten: 1170
Lid geworden op: zo aug 21, 2005 11:11
Locatie: Brabant

RE: Korting met je SCARB pasje

ma nov 23, 2009 16:40

Bij Alfisti.net verteld dat ik lid ben van de SCARB
kreeg -5% korting op totaaldbedrag.
Gehad:
Alfasud 1.7 TI QV GF-02-HD
Alfa 75 1.8 Turbo PV-73-VH
Alfa 33 1.3 VL ZV-85-NV
Alfa 33 1.7 16V Permanent 4 DL-ND-12
Alfa 145 1.9 JTD L 39-DG-BN

Gebruikersavatar
giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6834
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:31
Locatie: Cuijk

RE: Korting met je SCARB pasje

do nov 26, 2009 23:02

Helaas kunnen ze bij mij op het werk niks doen. verkopen aan particulieren is ons officieel niet toegestaan. :(

Maar via pb ben ik wel bereikbaar voor rare dingen zoals metrisch fijne bouten oid(Als de Fabory het kan leveren kan ik het ook, en meestal niet alleen per volle verpakking, dus ook los). Ben altijd blij als ik iemand kan helpen. :)
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”