2009 gaat ons niets brengen………………………, de verkopen van Alfa Romeo storten in, in de huizenmarkt zit de klad, hand op de beurs/knip en ik ga timide afwachten wat 2009 ons gaat brengen. Geen dure aanschaffen of investeringen, dat mag niet/is niet verantwoord volgens RTL-Z. Het slechtste moet nog komen, ik doe niets.
2009 gaat het niet worden…………………………., rampspoed staat ons te wachten, zowel de hemel als de hel zullen zwaar op ons neervallen, Dr Doom gaat ons bezoeken en Superman die ons redt ligt even op het strand bij te komen. Komend jaar is voor mij verloren.
2009 biedt weinig perspectief………………….. ja ho even kc, op 31-12-08 was de inschrijving voor de BLR 2009 op de post. Recent zijn nieuwe 155’s door HPI gebracht als miniatuur in 1:43, SSAR verhuist naar Zandvoort en belangrijker nog we gaan het weer beleven net als vorig jaar.
2009 biedt wel perspectief, het nieuwe interieur en velgen voor de Alfetta GTV liggen klaar om ingebouwd te worden (gelukkig voor de kredietcrisis aangeschaft) en dat wordt een leuk project. Zowel de 145 en 155 marcheren dit jaar zonder problemen door, zitten goed in het vel en roffelen vlekkeloos.
2009 biedt eigenlijk best wel perspectief………………………, de inschrijving voor de BLR 2009 was op 31-12 al op de post, kans is groot dat we erbij zijn, SSAR is gepland in Zandvoort, keuze uit 3 Alfa’s om er naar toe te gaan en geen aandelen Fortis. Nieuwe Alfisti ontmoeten tijdens mijn redactiewerk.
2009 wordt leuk…………………………….., forum om te volgen, nieuwe alfisti ontmoeten, wellicht een Alfa erbij (fok RTL-Z), GTV in nieuwe set up, duimen van mede Alfisti onderweg, Italia staat gepland, mannenweekend in Schotland

2009 wordt nog leuker na 365 dagen…………………………, 100 jaar Alfa Romeo, BLR naar Italia, Goodwood staat in het teken van ons merk en nog 2 events. 100 jaar voor ons innig geliefde merk, een mijlpaal zonder weerga
*2009 is niets…………………………, of toch wat, of slaan we 365 dagen over om naar 2010 te gaan verlangen, u vraagt, ik kan gelukkig niet draaien *