En dat is slechts één van de dingen die niet kloppen...Slechte fotoshop... de daklijn loopt omhoog!
Komt niet van mij, gespot op internet www.alfa6.net, maar inderdaad blijkt een fotoshopjeEn dat is slechts één van de dingen die niet kloppen...Slechte fotoshop... de daklijn loopt omhoog!
schaduw onder achterste zijruit.... dat ruitje zit sowieso niet zo lekker in lijn..... die wat misvormde gespiegelde 'bertone b'.....etc......
Kortom: doet u mij er maar eentje.![]()
Leuk geprobeerd Kees
Die lijsten hebben ze niet voor niets weggelaten. Ze had aan de achterkant nooit die knik kunnen hebben als op de gewone 75 en zonder die knik zou het er niet uitzien (dat is mijn inschatting tenminste).Die 75 had gewoon in productie moeten gaan.
vind ik echt een geslaagd ontwerp op het ontbreken van de lijsten na, dat haalt de lijn uit de auto en das zonde.
de Alfetta van Auto Capital (Zagato) vind ik ook best leuk maar jammer van de Uno achterlichten en dat geld ook voor de Marazzi 90 SW.
Een beetje ontwerper had daar wel iets op gevonden naar mijn mening.Die lijsten hebben ze niet voor niets weggelaten. Ze had aan de achterkant nooit die knik kunnen hebben als op de gewone 75 en zonder die knik zou het er niet uitzien (dat is mijn inschatting tenminste).Die 75 had gewoon in productie moeten gaan.
vind ik echt een geslaagd ontwerp op het ontbreken van de lijsten na, dat haalt de lijn uit de auto en das zonde.
de Alfetta van Auto Capital (Zagato) vind ik ook best leuk maar jammer van de Uno achterlichten en dat geld ook voor de Marazzi 90 SW.
ja idd volgens mij als je de normale lijn aan zou houden en de platte lijsten zou gebruiken, volgens mij zou dat wel wat lijken.Een beetje ontwerper had daar wel iets op gevonden naar mijn mening.Die lijsten hebben ze niet voor niets weggelaten. Ze had aan de achterkant nooit die knik kunnen hebben als op de gewone 75 en zonder die knik zou het er niet uitzien (dat is mijn inschatting tenminste).Die 75 had gewoon in productie moeten gaan.
Simpelweg weglaten vind ik een beetje te simpel..