voor de rest zie:
zou hier een motor inzitten?
Broertje van Lambo Miura..
http://www.anamera.com/en/home/index.html
Zeg dat wel, het is een kwestie van smaak maar ik heb meer met deze Canguro dan de TZjes.Toch jammer dat hij nooit in productie is gegaan.
Uhu, er is maar een exemplaareen exemplaar van de Canguro
Idd, in elkaar gereden door een overenthousiaste journalist. Je zal het op je geweten hebben zeg....Uhu, er is maar een exemplaareen exemplaar van de Canguro
En dat doet mij weer denken aan het lot van de BAT's. De BAT 7 die bij een man terecht kwam die die vleugels achterop niet zo denderend vond, de circelzaag pakte en ze met grof geweld heeft verwijderd. De BAT 9 die jarenlang als reclame voor de deur van een Amerikaanse snackbar heeft gestaan.... brrrrrr.Ik kan me een verhaal herinneren dat een Duitser een exemplaar van de Canguro bij de fabriek in het veldje achter het pand vond en die mocht hebben... Mario de pizzabakker moest hem even met een heftruck op de aanhanger laden maar die prikte ietwat ongeinteresseerd zo met de lepels door het restant van de deuren!Dit alles met een blik van "wat moet je in Godsnaam met zo'n ouwe sloper.."
Cultuurbarbaar..
de Canguro is al geredAch... het is maar een stukkie blik...
Deze one-off 1955 Ghia Lancia Aurelia staat ook al enkele jaren te verkommeren tenslotte... we kunnen niet ALLES redden...
Daarom staat die Lancia er ook nog steedsde Canguro is al gered