Eigenlijk was ik rustig op zoek naar een leuke 75 V6, heb er ook een bekeken echter daar kwam naar mijn mening de advertentie niet helemaal met de werkelijkheid overeen. En toen kwam deze voorbij. Hoewel het een hele andere auto is ben ik achteraf wel blij dat de 75 niet is door gegaan.
In eerste instantie zou de 33 gesloopt worden, wat ik toch wel heel erg zonde vond, maarja ik had ook geen zin in een auto met een hoop werk. Later bleek het toch allemaal reuze mee te vallen, kon er probleemloos een nieuwe apk op, en kon ik m eigenlijk niet meer laten staan.
Hoe de staat wat betreft roest is weet ik nog niet, toen de mededeling kwam dat het wel meeviel en dat slopen idd zonde was, heb ik m meteen gekocht. Als je er zo eens rondom loopt is er weinig verkeerds te zien, remmen, sturen en schakelen gaat ook prima dus voorlopig ben ik wel tevreden.
Een paar plaatjes

De bestickering is helaas niet meer helemaal compleet, de stickers rondom met de bedrijfsnaam moesten eraf, maar ook de 'universele' stickers zijn niet meer compleet aanwezig.