Ik ben nooit zo dol op spoilerwerk etc. maar de engine conversions die ze doen zijn wel vet!
Ik snap alleen niet helemaal waarom Sam van Lingen AutoDelta dealer wordt. Waarom niet verder onder hun eigen naam Savali?

Ik snap dat de kosten inmiddels te hoog worden om nieuwe Savali auto's te ontwikkelen, maar misschien AutoDelta techniek rebadgen naar Savali?
Ze gooien het op "Powered by Autodelta"...
The Sam van Lingen and Autodelta relationship has become a highly successful venture, and has resulted in Sam van Lingen marketing a range of high-performance Alfa Romeos through its own Savali performance division in the Netherlands under the ‘powered by Autodelta’ brand name. The latest step has is marked by their appointment as an authorised Autodelta dealer, with exclusive responsibility for The Netherlands.
...want zoals ik het zie, maakten ze al gebruik van Autodelta upgrades, maar dan onder hun eigen noemer "Savali". Zoals ze wel meer (merk-)onderdelen omdoopten.
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
Giulia 2.0 ‘18
GSX-S '22