Hier wat nieuws over de nieuwe motoren en versnellingsbakken voor Alfa Romeo...
http://www.fiatgroup.com/en-us/shai/iin ... 20Fiat.pdf
Regelmatig ontvang ik nieuws van insiders, deze zal ik in deze topic gaan posten.
Er staan talloze discussie op het forum over de identiteit van Alfa Romeo, de toekomst, etc. Bovendien bestaat er geen 'jullie'. Het forum is een bonte verzameling individuen met soms heel verschillende meningen. Vandaar de vele discussies.Tevens hoop ik op deze manier een discussie op gang te krijgen, om te zien wat jullie visie op het merk is. Hoe staan jullie bijvoorbeeld tegenover de veranderingen die het merk nu aan het ondergaan is.
Misschien was 'jullie' inderdaad niet het juiste woord, misschien was mede Alfisten beter geweest. Op Autoblog.nl breng ik ook regelmatig wat nieuws rondom het merk. Helaas zijn daar niet veel Alfisten aanwezig, het is voornamelijk de BMW aanhang die daar de boventoon voeren. Daarom ben ik bijvoorbeeld benieuwd hoe Alfisten tegenover het downsizen van motoren staan. Veel nieuwe en toekomstige Alfa Romeo motoren worden namelijk uitgevoerd met een Turbo.Er staan talloze discussie op het forum over de identiteit van Alfa Romeo, de toekomst, etc. Bovendien bestaat er geen 'jullie'. Het forum is een bonte verzameling individuen met soms heel verschillende meningen. Vandaar de vele discussies.Tevens hoop ik op deze manier een discussie op gang te krijgen, om te zien wat jullie visie op het merk is. Hoe staan jullie bijvoorbeeld tegenover de veranderingen die het merk nu aan het ondergaan is.