
Nee, Roy is blij met 'ons'. NOT
De SZ komt nog een keer terug om de bodem te conserveren, dan zal ik mooie/ duidelijke foto's maken van alle technishe/ ondersteldetails.
Ik kan alvast wat kernpunten opsommen.
overeenkomsten:
- bodemplaat is tot met na de achteras 100% identiek, dus niet ingekort in het midden! (zullen vele vast wel weten, maar ik stond er wel versteld van

)
- onderste draagarmen voor identiek, maar geen torsies gemonteerd
- voor stabi identiek (24mm)
- middedemper identiek
- cardan identiek volgens mij (bodemplaat/ wielbasis is immers ook gelijk)
verschillen:
- veer/demerpoten, zowel voor als achter op de plaats waar bij de 75 enkel de schokdempers zitten.
- achteras is aan de buitenzijde met een heel dikke plaat verstevigd, tussen 'fusee' en veer/demperbevestiging
- aandrijfassen zijn anders! er zit geen stofhoes over de buitennste 'homokineet'.
- remschijven en klauwen voor anders, schijnbaar de fusees voor ook.
- geventileerde schijven achter, diameter wel gelijk aan 75
- bovenste draagarmen voor anders, groter gat voor veer/dempercombi
- casterkogels (uiteraard)
- bakhuis is anders, er zit een oliepomp t.b.v. oliekoeler op
- oliekoeler rechts midden onder de auto!
- verder natuurlijk de befaamde sz-kogel in de de-dion as, enz.
- andere voorpijp/ kat. (mooie gelijke lengte links en rechts)
en vast nog een hoop meer