De gemiddelde leeftijd aldaar ligt redelijk laag en aldus doe ik mijn best om mijn zoontjes te overtuigen om Alfa te rijden .
Iedereen moet er aan geloven en ik mag wel zeggen dat ik er al in geslaagd ben het virus serieus te verspreiden .

Nu kreeg ik gisteren een vraag van een jongeman , Robin genaamd , dat hij een nieuwe dagelijkse wagen zocht en dat een 75 of een 155 hem wel iets zouden zeggen .
Zijn budget is ongeveer 1500 euro en de wagen zou zo'n 5000 km per jaar moeten bollen . Er mag wel wat werk aan zijn ( het is geen luiwannes en hij kent wel wat mensen ) , maar het belangrijkste voor hem is de betrouwbaarheid .
IK heb hem aangeraden om te beginnen met een 155 , maar er uiteraard wel bij vermeld dat het ultieme Alfagevoel vooral in een 75 te ervaren zal zijn . Maar ik denk ook dat hij misschien niet "zacht " genoeg zal zijn bij zijn eerste Alfa en dat een 155 dan wel wat meer kan hebben .
Hij had ook graag jullie mening gehad , dus bij deze : Wat zouden jullie kiezen uit deze twee ?
En uiteraard ook : Als jullie een redelijk exemplaar in Belgenland weten staan , zou dat ook welkom zijn .
ALFAst merci .