hoi,
ik had een link naar een alfa 75 fervent met een 3.0 met turbo of kompressor maar de link werkt niemeer.
zijn er mensen die me meer info/links/tips kunnen geven over de mogelijkheden van kompressor / turbo op een drieliter.
groetjes
Jos
Praatjesmaker zegGeniaal stukje tekst uit de eerste link. De schrijver daagt lezers uit om de mythe dat een turbo geen vermogen kost te bewijzen. Vooral het cursieve stukje is schitterend:
"...........We also know that NACA has shown it's possible to have exhaust pressure equal to atmospheric pressure on an engine equiped with a belt driven supercharger. ..........."
Alle inhoud was volgens mij verplaatst, heb thuis de link nog ergens.Cmosracing heette dat, die site bestaat idd niet meer.
Heb de inhoud van de site in het eggie hier staan, TE KOOPAlle inhoud was volgens mij verplaatst, heb thuis de link nog ergens.Cmosracing heette dat, die site bestaat idd niet meer.
Was dat niet de meneer die heeeel veel moeite heeft besteed aan het uitzoeken welke bobines ook al weer de bom waren voor turbo-aangedreven wagens? Wil je nog verklappen wat wel en niet werkt?Heb de inhoud van de site in het eggie hier staan, TE KOOPAlle inhoud was volgens mij verplaatst, heb thuis de link nog ergens.Cmosracing heette dat, die site bestaat idd niet meer.
3.0 V6 12V twinturbo te kooooooooooooop!
Crap als ik die vid zie wil ik mijn twinturbo gaan heropbouwen!Te koop ? sorrywe komen er zo ook wel uit. heeft geen haast.
eerst eens een 4age20v met rotrex opbouwen volgend jaar, hopelijk in een raw striker![]()
( als de verhuizing achter de rug is)
http://nl.youtube.com/watch?v=sPIaXDlExaE
succes ermee natuurlijk !