Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo

Ingebroken ! - opsporing verzocht (aanhanger)

do okt 18, 2007 23:43

Helaas ben ik in de nacht van dinsdag op woensdag aan de beurt geweest, mijn stalling (bij een boer bij Eindhoven) is open gebroken.
Uit mijn schuur is een redelijk nieuwe aanhangwagen gestolen, een redelijk standaard uitvoering, enkelas met groen betonplex. Bijzonderheid van deze aanhanger is dat de holle zijden van het u-profiel van de dissel (v-vorm) fel oranje gespoten en ook de hoeken van de aanhanger fel oranje gespoten zijn. Op de voorzijde van de aanhanger is een reservewiel (Opel) gemonteerd). De aanhanger is ook voorzien van een mistlicht (achteraf gemonteerd met zwart draad).

Mocht iemand dus een dergelijke aanhanger (te koop) zien staan, laat het mij dan svp direct weten!

Waarschijnlijk is de aanhanger gebruikt om professioneel gereedschap van mijn buren te vervoeren, hun stallingen zijn tevens open gebroken (alle sloten zijn vernield alsof het van karton was...).
De Alfa's zijn gelukkig deze keer onaangeroerd gebleven.

Morgen heb ik ws. de foto's van de aanhanger online.
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

alfa146ts

RE: Ingebroken ! - opsporing verzocht (aanhanger)

vr okt 19, 2007 00:06

Hey Sergio, das minder , maar zijn er al pics beschikbaar?Ik vraag dit omdat er vlak bij Deventer (mijn woonplaats) in Terwolde een aanhanger "handelaartje" gevestigd is.Ik heb ooit eens vernomen dat deze man ook wel eens spulletjes verkocht had waar hij niet helemaal op de juiste manier was aangekomen, wat ik wel weet is dat hij zen handel overal vandaan tovert, kortom wie weet, rij er graag een keer voor je langs om als zogenaamd potensieel klant even zen zaakje te inspecteren :roll: .

Groeten Sebastiaan

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr okt 19, 2007 09:42

Toch wel lef hebben om dat terrein zomaar te betreden :? En dat ze "toevallig" ook weten waar de aanhanger te vinden is, en waar de rest. En bovendien moet je al weten dat daar stallingen zijn. ...Zou je 't al bij bekenden gaan zoeken. Anderzijds, die aanhanger kan ook toevalstreffer geweest zijn, natuurlijk
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo

vr okt 19, 2007 17:47

Alle boxen zijn open gebroken dus ze hebben overal even naar binnen geloerd. De Alfa's waren niet interessant, klein gereedschap ook niet maar de aanhanger wel., waarschijnlijk om de andere spullen in te vervoeren. Wat nog het meest trieste aan de situatie is is dat de politie geen verder onderzoek doet, zels de dubbel gevouwen nummerplaat van de aanhanger die op de grond lag was niet interessant voor sporenonderzoek (de ca. 45 TR rechercheurs in Eindhoven hebben het te druk met andere zaken??!!).
Op weg naar huis ontdekte ik wel een snelheidscontrole langs de snelweg die kennelijk veel belangrijker was (lees: brengt geld op ipv dat het geld kost).Via een andere weg zal de nummerplaat nu trouwens toch op sporen onderzocht worden.
We hebben een vaag vermoeden wie het geweest kan zijn en zijn daar mee bezig, maar we zouden er ook volledig naast kunnen zitten.
Er schijnt in de regio Eindhoven wel sprake te zijn van een inbraakgolf in schuren/stallingen/boerderijen.

Foto's volgen!
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
33 SW corsa

Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo

vr okt 19, 2007 17:55

Hier enkele foto's van de aanhanger, maar dus nog zonder de oranje gespoten holle delen van de dissel en zonder het reservewiel. het reservewiel zat voor op het rek, iets uit het midden.

Afbeelding

Afbeelding

Mocht iemand een soortgelijke aanhanger zien geef dan een gil, ik heb nog meer details adh waarvan ik zelf de aanhanger goed kan herkennen.
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
33 SW corsa

Marley164
Guru Triplo
Guru Triplo

vr okt 19, 2007 18:58

Balen man :cry: het lef alleen al van dat soort mensen met losse handjes... :evil:

Ik hou de bewuste verkoop sites voor je in de gaten , ik hoop dat je hem terug vindt.

Saluti Marley164
Na: 2 x Alfa 33 , 1 x Alfa 75 , 1 x Alfa 155 , 1 x Alfetta QO , 1 x Alfa 156 en 18 x een Alfa 164... #-o
Nu: Even Alfa loos...

greyhound

vr okt 19, 2007 19:07

He Sergio!

Heeft die aanhanger van je nog een chassisnummer of iets dergelijks? Ik hoop, dat je hem terugkrijgt. Ik zal mijn ogen ook open houden.

Groetjes,

Greyhound :shock:

Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo

vr okt 19, 2007 23:22

@ Alfa146TS: graag maak ik gebruik van jouw aanbod, als je tijd hebt om te kijken.... Ik kan je evt via email nog een paar specifieke details melden.

@ Greyhound: helaas zijn dergelijke aanhangers niet van een chassisnr voorzien. Ik heb wel zeer specifieke info over deze aanganger achter de hand,
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
33 SW corsa

alfa146ts

Re: RE: Ingebroken ! - opsporing verzocht (aanhanger)

za okt 20, 2007 01:07

@ Alfa146TS: graag maak ik gebruik van jouw aanbod, als je tijd hebt om te kijken.... Ik kan je evt via email nog een paar specifieke details melden.

@ Greyhound: helaas zijn dergelijke aanhangers niet van een chassisnr voorzien. Ik heb wel zeer specifieke info over deze aanganger achter de hand,
Ja hoor mail me maar, het is zon 15 minuten rijden dus ik kan er rustig een paar keer voor je kijken komende dagen, No problemo!

greyhound

za okt 20, 2007 18:31

Hallo Sergio,

Ik zal mijn ogen open houden voor je. Die kleur en dat reservewiel zie je ook niet op elke hoek van de straat. Ik hoop voor je dat je hem weer terugkrijgt in goede staat.

Groetjes,

Greyhound :shock:

GTV Boy
Guru Duplice
Guru Duplice

za okt 20, 2007 19:18

Jammer.. :cry:

Was een mooi bakkie.

Tuig van de richel is het.. :twisted:
156 Sportwagon , 2003.
GTV 2.0 met Twinspark techniek, 1986.

alfa146ts

do okt 25, 2007 13:40

Gisteren even wezen kijken bij de "handelaar" in Terwolde maar helaas stond hij er niet bij.
Maar ik zal dit weekend nog wel even een keer lags rijden.

Gegroet Sebastiaan

Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo

do okt 25, 2007 15:39

Thx! Hoogstwaarschijnlijk staat hij al in Polen oid....
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
33 SW corsa

alfa146ts

do okt 25, 2007 15:47

Dan kennen ze hem mischien wel achter mijn 146ts bj2000 hangen die ze 2,5 jaar geleden ook al mee die kant op hebben genomen, ach ja.................. :evil:

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”