Iemand enig idee op dit in PHPBB versie 3.00 is tegen te houden.
Wordt hier zo doodziek van

Door een fout ben ik nu al 300 berichten kwijt, kan me voorstellen dat als het zo doorgaat niet meer zin heeft om nog te posten!!

Ik zie net pas dat het om het alfetta-forum gaat. Zit ik mij helemaal suf te klikken en zoeken
Jawel registratie en cijferletter code!zorg in iederegeval dat je moet registreren voordat je kan posten mits je dat al niet hebt.
Hoe heb je dat geregeld met die web-admin?Ik heb het op Alfaspeed ook. Of eigenlijk had... Ik heb nu de cijfercode. Maar dat werkte ook niet, kwamen ze gewoon door. Nu moet de web-admin (jij?) het account goedkeuren. Daarvoor kan iemand nog niet posten. Nu komt er bij mij hooguit nog een naam te staan wegens aanmelding maar die kan dan niet posten. Tevens 'ban' ik alle emailadressen. *@domemailadres.nl Dus het sterretje ervoor want dan pak je alles met iets bepaalds achter het apenstaartje.
Ik ben er nu praktisch vanaf.
Edit: zie ze er hier ook her en der tussen staan, zijn van die namen zoals edkerterp8 enzo... Slaat echt nergens op...
Die accountactivering had ik ff niet aan gedacht.IP kun je zien zodra ze een bericht hebben achtergelaten. Tevens heb je af en toe in je admin een giga-lijst die online is met hetzelfde IP-adres, dat zijn ook die dingen.
Bij configuratie kun je zeggen wat de account-activering moet zijn: geen, gebruiker of admin ofzoiets, die moet je dan op admin zetten. Werkt perfect, enige nadeel is dat je pas kunt typen als je admin het adres goedgekeurd heeft.
Met de emailadressen wel dat sterretje gebruiken heh, dan banned die alle emailadressen die op datgene eindigen.
Dat had ik dus ook bij het 75 forum en heb het er daarom maar afgehaald, via admin elke user bekijken en evt toelaten is geen potje.Spammers: links naar sex sites en andere ongein
Ik ga het toch proberen!Dat had ik dus ook bij het 75 forum en heb het er daarom maar afgehaald, via admin elke user bekijken en evt toelaten is geen potje.Spammers: links naar sex sites en andere ongein
Het e-mailadres dat ik op de site gebruik is ook al onwerkbaar door spam.![]()
Jammer.