Helaas wel ja, maar ik denk dat Remco S wel iets over die koppeling kan vertellen.
.
na 8000 km moeten vervangen uit de 159 Q4 omdat deze gewoon schoon op was. (en het is een bout systeem met voorspan veren)
Helaas wel ja, maar ik denk dat Remco S wel iets over die koppeling kan vertellen.
.
Oke ik ben de laatste die zal roepen dat de samenwerking met GM een goeie keus is geweest. Ik vind het ook erg spijtig dat ze nou juist deze motoren gebruiken terwijl ze zelf fantastische motoren in huis hebben.......Maar naar ik heb vernomen wordt er weer een eigen v6 ontwikkeld/ voortborduurd?
Die eisen zijn toch ook voor de .....Dat de oude V6 uit productie genomen wordt heeft te maken met de steeds strengere emissienormen. Daardoor moest de oude V6 zodanig teruggeschroefd worden dat het vermogen ook drastisch omlaag ging.
Ik vind een koppeling die zo gauw al op is geen kinderziekte meer. Meer een plaag, en dat is ook echt niet iets waar ieder automerk mee te maken heeft! Kinderziektes in de vorm van piepjes, kraakjes, of elektrische storingen kan ik beter inkomen dan gedonder met een koppeling....Tuurlijk zitten er ook kinderziektes in de nieuwe modellen van Alfa (koppeling etc). Maar daar heeft op de dag van vandaag echt ieder automerk mee te maken.
Kinderziektes heb je in allelei gradaties en geloof me een koppeling die na 8000 km verbrand is, is echt niet de ergste kinderziekte die je kan hebben. Een spontaan ploffende airbag in je smoel vind ik veel erger, om maar is wat te noemen.Ik vind een koppeling die zo gauw al op is geen kinderziekte meer. Meer een plaag, en dat is ook echt niet iets waar ieder automerk mee te maken heeft! Kinderziektes in de vorm van piepjes, kraakjes, of elektrische storingen kan ik beter inkomen dan gedonder met een koppeling....
Nou die 11,5 liter haalt alleen nooit een 3,2 GM motor, de praktijk is eerder 15-18 liter (lees maar eens de diverse tests en forumgebruikers erop na) , de arese 3,2 gebruikt uit eigen ervaring bij hollands gebruik ca 11 liter op de 100kmVolgens de autogids is de oude 3,2 v6 nog meer een slurper, gem. 12,5 tegen 11,5...daarbij weegt de nieuwe alfa meer, heeft 4 wielaandrijving en 20 pk meer.
Hij kan het halen 11,5 liter op honderd kilometer maar, dan moet je als een ouwe sok optrekken en maximaal 100 in z'n zes rijden.Nou die 11,5 liter haalt alleen nooit een 3,2 GM motor, de praktijk is eerder 15-18 liter (lees maar eens de diverse tests en forumgebruikers erop na) , de arese 3,2 gebruikt uit eigen ervaring bij hollands gebruik ca 11 liter op de 100km
Nee, dat doen ze niet... het is al lang geleden dat ik nog een mooie Ferrari heb gezien en Aston Martin, ze lijken allemaal op elkaar, zelfs Jaguar maakt ze hetzelfde... de 8C is in mijn ogen subliem![
Ja de 8c is gaaf, maar slechts voor een heeeeeeel kleine groep, dat kunnen anderen ook. De 8c is gaaf omdat het voor een Alfa iets heel bijzonders is, maar een merk als Ferrari, Porsche of Aston liggen daar echt niet zo wakker van, die maken net zo gave auto's
Beetje voorbarige, negatieve conclusie. Waar spreken we nu over wanneer we ons beperken tot de FEITEN die op dit forum voorbij zijn gekomen?k vind een koppeling die zo gauw al op is geen kinderziekte meer. Meer een plaag
\ Kijk eens goed naar BMW, Gatver dat is helemaal niks, dan ga ik liever met openbaar vervoer....
Over loze opmerkingen gesproken...Een alfaliefhebber is een een "echte auto" liefhebber!