Gebruikersavatar
Duc
Guru
Guru
Berichten: 1009
Lid geworden op: do nov 02, 2006 13:04
Locatie: Barneveld

Re: RE: One mean Sud

di aug 19, 2014 23:15

Ik kom denk ik niet naar SSAR, en als ik ga dan is het zaterdag even met 159. Zal dus op de foto's moeten wachten om te zien hoe het staat die 8J.
Jij nog van de partij?
Foto's van Trofeo velgen op een Alfasud zijn te vinden via google "trofeo alfasud" :D
Ik heb zaterdag een evenement waarvan de afterparty pas diep in de nacht zal eindigen, en ben pas nog op Italia a Zandvoort geweest dus denk niet dat ik de energie heb om te gaan . :oops:
ja haha dat snap ik ook wel, maar ik bedoel die sud van ScuderiaRoma specifiek ;-)
RWD german daily, Mito on the side.

Ducati 1098 racer
Ducati 996R racer
Ducati 748 Senna
BMW R 1150 GS Desert FOX
SUZUKI VStrom 650 XT Adventure
"racing because, football, golf and tennis only require 1 ball"

Gebruikersavatar
Kroezen75
Member
Member
Berichten: 248
Lid geworden op: vr aug 02, 2013 22:25
Locatie: HOEK VAN HOLLAND

Trofeo sprint

do aug 13, 2015 20:49

Dit plaatje is in 1980 op Zandvoort genomen.
Van de eerste serie trofeo sprint. In al mijn boeken en tijdschriften heb ik maar een paar plaatjes van een 1e serie trofeo sprint gevonden. Dit plaatje is voor mij helemaal super omdat mijn project hier helemaal op gebaseerd is.
Zo gaat mijn sprint er staks ook uitzien. Het lijkt mij echt te gek om straks 40 jaar later er weer net zo bij te rijden.




Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
paul veloce
Full Member
Full Member
Berichten: 451
Lid geworden op: do sep 15, 2005 21:37
Locatie: De Lier

Re: One mean Sud

do aug 13, 2015 22:30

Een mooie droom, hopelijk wordt het snel werkelijkheid!

Op de site: http://alfasprint.extra.hu/" onclick="window.open(this.href);return false; staan de homologatieformulieren van de Sprint Trofeo als pdf, maar misschien ken je ze al wel.
GT 1300 junior '75
Alfasud Sprint Veloce 1.5 '80
33 1.7IE SW '93
Iets Duits........

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”