Houdt dan je avater met je gulfporsche en gulfford dan ook maar bij het porsche en fordforumDie "liefhebbers" kan je denk ik beter vinden op WWW.VOLVOFORUM.COM of zo iets. Niet hier.
voor de liefhebbers nog een fototje van deze V70

Houdt dan je avater met je gulfporsche en gulfford dan ook maar bij het porsche en fordforumDie "liefhebbers" kan je denk ik beter vinden op WWW.VOLVOFORUM.COM of zo iets. Niet hier.
voor de liefhebbers nog een fototje van deze V70
Laat ze maar lullen...Waar gaat het nu helemaal overik ben Alfagek, zie mijn onderschrift! maar je kunt lullen wat je wilt zon t5r is gewoon een superauto.Kwalitatief is zon ding spijtig genoeg gewoon top een gta kan wel een 5x mooier blok hebben maar je moet gewoon ook 5x vaker olie bijvullen
![]()
De gaafste Alfaas zijn reeds gemaakt en je kunt er blind voor zijn of niet maar de Alfaas van dit moment zijn geen uitblinkers meer, al blijven ze schitterende modellen maken, bovendien zou mijn volgende auto best een 159 sportwagon kunnen worden, maar moet toegeven dat ik met de T5R verschrikkelijk veel schik heb...(en je kan er alles in pleuren!)
Misschien moeten we maar stoppen met dit toppic anders worden mensen met een berlina gta misschien nog boos
Idem hier CoEn ik wil nog steeds wel een zwarte station T5R hebben....................................
HeheheheheIdem hier CoEn ik wil nog steeds wel een zwarte station T5R hebben...................................., gewoon zo'n 4kant hok met power onder je voet...
Kun je volpleuren met vanalles en nog wat, handig!
Maar kan me momenteel nog aardig behelpen met de 90 (over 4kant gesproken..)
Grtz, fRank
Mooi iniedergeval dat het onschuldig begonnen draadje zoveel losmaakt
Grappig, maar wel onzingta kan wel een 5x mooier blok hebben maar je moet gewoon ook 5x vaker olie bijvullen