Ik heb hier iig weinig aan toe te voegen, iedereen heeft wel een ( goed ) argument.
Wat ik wel ff kwijt wil is, dat ik me om dit soort regels ( in spee ) gruwelijk kwaad kan maken, ik vind het gewoon KRANKZINNIG. Het is hier in NL de laatste jaren alleen maar het zelfde liedje. Het lijkt of ze in Den Haag echt niets beters te doen hebben dan alleen maar de automobilist te pesten. Gisteren nog ff voor 7 tientjes getankt hij was nog niet eens vol!!? da's wel dit 150 gulden

,waar gaat hier nu eigenlijk over.
Ik heb de laatste jaren echt het gevoel dat ik "we" gewoon in een wurggreep gehouden worden door die witteboorden criminelen uit Den Haag. Ik denk dat ze in Den Haag beter eens kunnen gaan na denken hoe ze hun volk beter kunnen behandelen, waarderen en wat minder voorliegen, aangezien belasting betalers hun salarissen betalen. Want ik denk dat we met deze fratsen zo langzamerhand afglijden richting een totale anarchie.
Intollerantie , moord en doodslag voor winkels, op scholen en in het uitgaansleven ( zelfs in het verkeer ) zijn tegenwoordig aan de orde van de dag, en zijn volgens mij voor een groot gedeelte te wijden aan de frutraties en machteloosheid die mensen hebben van het leven in deze regeltjes staat .
Mijn groot ouders wonen in het centrum van de stad, opa heeft in 1989 een spinternieuwe auto gekocht van zijn zuur verdiende spaargeld, apetrots als ie was, zijn eerste eigen Nieuwe auto. deze fuctioneerd nu ook nog steeds prima en is verrekkes makkelijk voor kleine uitstapjes en de groote boodschappen.
Ik snap ook niet waarom hier zo weinig tegenstand tegen is door de groote automobiel clubs zoals de ANWB ed,....Wat ik wel denk is dat als dit door gaat, dan blijft het natuurlijk niet alleen bij AMS maar zijn "wij" vroeg of laat ook aan de beurt.
Dit is toch een soort van discriminatie voor mensenmeteenautovanvoor'92, Ik betaal gewoon wegenbelasting dussss, of krijg ik dan een korting

Ik vind het iig nergens over gaan, en ik weet zeker dat iedereen wel iemand kent die hier de dupe van gaat worden, ook in bestuurlijke kringen. Er wordt hier nl een hele grote groep getroffen en met name mensen die helemaal geen geld (over) hebben voor een moderne auto

en toch mobiel willen zijn. Ik kijk al jaren sceptish tegen de regering en gemeentelijke besturen aan maar de laatste jaren hebben toch echt wel een paar STERSPELLERS opgesteld en ik vraag me echt af onder welke steen die vandaan gekropen zijn.
BTW het verhaaltje van opa's auto is deels verzonnen, maar ik weet zeker dat ze er zijn.
Lex.