Die foto's, daar zitten er een aantal tussen van ongekend nivo. Komplimenten voor compositie en aandacht voor details
Eric
P.S. 8C is natuurlijk ook een dankbaar object om te fotograferen
Bedankt .Die foto's, daar zitten er een aantal tussen van ongekend nivo. Komplimenten voor compositie en aandacht voor details
Eric
P.S. 8C is natuurlijk ook een dankbaar object om te fotograferen
Gun ze nu nog wat tijd Sandertje . Dit is een concept waar nog heel wat aan zal veranderen , o.a de versnellingspook . De definitieve 8C wordt standaard geleverd met flappen aan het stuur om te schakelen .Het afwerkongsniveau is iid geval onder de motorkap weer ver onder de maat![]()
De versnellingspook vind ik maar een lompe knuppel [/azijnzijkermodus]
Wat een mooie auto!![]()
Dat verbaasde mij ook inderdaad . Maar de definitieve versie kan natuurlijk nog steeds een tupperwareparty worden natuurlijk .Eindelijk eens geen grote plastic plaat onder de motorkap maar gewoon herkenbare techniek!
Daarom laat de 1:43 8c van Minichamps volgens mij ook zo lang op zich wachten[(...) en de motorkap zelf ( die opent bij dit exemplaar vooraan scharnierend zoals bij de TZ ) wordt met scharnier onderaan de voorruit en zal de V vorm volgen met de punt naar het Alfa logo .
Ow, geduld zat hoor! De eerste 25 jaar koop ik 'm toch niet.Gun ze nu nog wat tijd Sandertje . Dit is een concept waar nog heel wat aan zal veranderen , o.a de versnellingspook . De definitieve 8C wordt standaard geleverd met flappen aan het stuur om te schakelen .
Onder de motorkap moet allicht nog veel zijn definitieve plaatsje vinden en de motorkap zelf ( die opent bij dit exemplaar vooraan scharnierend zoals bij de TZ ) wordt met scharnier onderaan de voorruit en zal de V vorm volgen met de punt naar het Alfa logo .
Het bedieningspaneel krijgt ook nog andere knopjes .
Manu
Overigens heeft Alfa Romeo ook laten weten dat er niet meer Alfa’s 8C Competizione gebouwd zullen worden dan de oorspronkelijk vastgestelde vijfhonderd stuks. De vraag naar de spectaculaire sportauto overstijgt het aanbod ruimschoots, maar Alfa wil dat de auto niets aan exclusiviteit inboet en laat het bij de vastgestelde oplage. Slechts tien exemplaren van de exclusieve Alfa zullen naar Nederland komen, terwijl er meer dan zeventig zijn besteld.
België krijgt er ook tien .Van www.autokopen.nl: (15 jan.)
Overigens heeft Alfa Romeo ook laten weten dat er niet meer Alfa’s 8C Competizione gebouwd zullen worden dan de oorspronkelijk vastgestelde vijfhonderd stuks. De vraag naar de spectaculaire sportauto overstijgt het aanbod ruimschoots, maar Alfa wil dat de auto niets aan exclusiviteit inboet en laat het bij de vastgestelde oplage. Slechts tien exemplaren van de exclusieve Alfa zullen naar Nederland komen, terwijl er meer dan zeventig zijn besteld.
Ik zal wel proberen die 10 lid te maken van de SCARB .Da's niet eerlijkjullie zijn met zes miljoen minder...
Even een correctie : Die tien waarover ik sprak , zijn voor België en Luxemburg samen .Da's niet eerlijkjullie zijn met zes miljoen minder...