JA!! en ik had nog over!!!!TS rules !Wat is dat toch met TSjes???
De snelheidsmeter van een Turbo gaat maar tot 240...
Mmmmz ouwelullenbakken die turbo's dus...
I rest my case
7500 toeren in een TB
JA!! en ik had nog over!!!!TS rules !Wat is dat toch met TSjes???
De snelheidsmeter van een Turbo gaat maar tot 240...
Mmmmz ouwelullenbakken die turbo's dus...
I rest my case
7500 toeren in een TB
Ik ook niet, want die wedstrijd zal nog moeten worden gespeeld (indien ITA en FRA falen)maar afgelopen vrijdag-avond; jawel tijdens het voetbalwedstrijd (duitsland - potugaal) even wezen "racen" auf die deutsche autobahn
welnu. IK SNAP HIER GEEN RUK VAN;
Euhm zo hard met een 1.8 Indy? Wat heb je er dan mee gedaan als ik vragen mag?Kan, doch een TS met standaard schokbrekers vind ik gewoon eng boven de 160.En m'n Indy( met koni-geel )loopt door wat kleine wijzigingen erugh hard. ik wil dan ook een TS bak monteren omdat ze in 5 gewoon veel te veel toeren draait.Dat vind ik respectievelijk wienig, weinig en erg veel!200 met een TS met 270 dkm erop , en 225 met mn Indy in de westerscheldetunnel.(de westerscheldetunnel in Duitsland).
hehe, ik geloof je welMijn 147 loopt ook op de teller 260kmh!!!!!!!
waarom geloven jullie dat toch niet???
![]()
Teller kapotIets anders, maar ik heb met mijn Citroen Xantia 1.8i 8v wel eens de 225 op de teller gehad... En niet bergaf ofzo. Hoe dit kan is me nog steeds een raadsel.
Mijn 164 haalt 285 als ie het doet