Andretti Molletti

RE: Inkoop actie nieuwe Alfa bijbel 154 euro i.p.v. 180.

zo nov 11, 2007 21:38

Jij stelt eisen uit het niks!
iemand moet iets FRANCO opsturen etc...
En grof??? Laat ik stellen duidelijk... 3 verschillende personen proberen je dit al duidleijk te maken, maar er is iets waardoor je dat niet (wilt) zien?

Blijft staan: Wat hebben wij ermee te maken?? Vertel dat eens!! Wat hebben de forummers hier fout gedaan of schuld dat je hier komt afgeven??

wilson
Member
Member
Berichten: 175
Lid geworden op: do sep 22, 2005 21:42

RE: Inkoop actie nieuwe Alfa bijbel 154 euro i.p.v. 180.

zo nov 11, 2007 21:49

Geachte heer Moletti,

Het was niet mijn bedoeling om u en anderen "voor de schenen te schoppen", klaarblijkelijk hebt u dat wel zo "gevoeld",
Als dat zo is kan ik daar niets aan doen.

Met vr gr.

Andretti Molletti

RE: Inkoop actie nieuwe Alfa bijbel 154 euro i.p.v. 180.

zo nov 11, 2007 21:49

Molletti... met dubbel LL... nu doe je het weer!
:cry:

Gebruikersavatar
frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8024
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:34
Locatie: Koewacht (of all places!)

RE: Inkoop actie nieuwe Alfa bijbel 154 euro i.p.v. 180.

zo nov 11, 2007 21:52

Had ook netjes vooraf een mailtje gekregen dat t helaas niet leverbaar zou zijn op AMI. Heb eenmaal daar nog even met de verkoper gesproken (aardige man btw) ,hij had er zichtbaar de pee in dat hij mensen moest teleurstellen...

Heb er alle vertrouwen in dat t goed komt, even geduld denk ik.
Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Gebruikersavatar
@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5998
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:09
Locatie: Nabij Friesland
Contacteer: Website

Re: RE: Inkoop actie nieuwe Alfa bijbel 154 euro i.p.v. 180.

zo nov 11, 2007 21:55

@ Wilson:
Geen probleem tot nu toe toch?? Adrie heeft keurig gemaild en toegezegd terug te zullen mailen inder de boeken binnen zijn: 19 november zo als het nu lijkt.

Ik denk dat alle kritiek die je hier uit nu niet echt netjes/op zn plaats is. :?
Wel of niet netjes cq op zn plaats hier doet niet terzake, feit is dat er is toegezegd dat het boek in Houten aanwezig zou zijn, het is er vervolgens niet, hetgeen betekent EXTRA verzendkosten / vertraging voor mij.

Wat wèl netjes zou zijn is dat automodelli het boek franco toezendt (nadat er uiteraard betaalt is door de ontvanger) ipv snoepgoed uit te delen. Bijkomend feit is dat andere boekenleveranciers het wel kunnen leveren, waarom automodelli dan niet ?
Misschien eens tijd om even telefonisch kontakt met Adrie op te nemen?? In de mailing staat zijn nummer. Je komt er dan waarschijnlijk achter dat de soep niet zo heet gegeten wordt. Dat is denken richting een oplossing en beter dan ongenuanceerd/ongegrond wat emoties neertypen.
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5492
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 21:54
Locatie: Almerika

RE: Inkoop actie nieuwe Alfa bijbel 154 euro i.p.v. 180.

zo nov 11, 2007 22:10

Hee, een gezellig topic zonder dat ik mee doe? Wa's dat nou?? :wink:

Gebruikersavatar
Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 9683
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:11
Locatie: Ja :-)

Re: RE: Inkoop actie nieuwe Alfa bijbel 154 euro i.p.v. 180.

zo nov 11, 2007 22:13

@ Wilson:
Geen probleem tot nu toe toch?? Adrie heeft keurig gemaild en toegezegd terug te zullen mailen inder de boeken binnen zijn: 19 november zo als het nu lijkt.

Ik denk dat alle kritiek die je hier uit nu niet echt netjes/op zn plaats is. :?
Wel of niet netjes cq op zn plaats hier doet niet terzake, feit is dat er is toegezegd dat het boek in Houten aanwezig zou zijn, het is er vervolgens niet, hetgeen betekent EXTRA verzendkosten / vertraging voor mij.

Wat wèl netjes zou zijn is dat automodelli het boek franco toezendt (nadat er uiteraard betaalt is door de ontvanger) ipv snoepgoed uit te delen. Bijkomend feit is dat andere boekenleveranciers het wel kunnen leveren, waarom automodelli dan niet ?
Hoho! Er is helemaal niet toegezegd, dat het boek in houten aanwezig zou zijn! Er is enkel de hoop/ verwachting uitgesproken door automodelli, dat dit het geval zou zijn.
Dat is heel iets anders :!: Ik heb je zien uitvallen tegen meneer de Vries in Houten en vond dat zeer ongepast/ overdreven/ kinderachtig en bovenal onterecht. Ik heb me toen niet in de discussie gemengd, want het zijn mijn zaken niet. Ik schaamde me welhaast voor jouw gedrag. :shock: Maar als je dan ook nog je beklag hier gaat doen.......

a) Je Hebt geen enkel recht van spreken, voor alsnog is automodelli niet in gebreken gebleven. (Ik ben ervan overtuigd dat het goed komt.)
b) Al zou je wel gelijk hebben, dan nog, waar hebben we het dan over? 6 euro op een bedrag van 154 euro! (Ga het noek dan elders kopen voor 180!)
:evil: [-(
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Gebruikersavatar
Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3953
Lid geworden op: do jan 06, 2005 08:55
Locatie: Balen (B)

RE: Inkoop actie nieuwe Alfa bijbel 154 euro i.p.v. 180.

zo nov 11, 2007 22:32

Exact, er is puur de hoop uitgesproken (quote email: 'als alles volgens planning verloopt') dat het boek er zou zijn, niets meer, niets minder. Jammer dat het er niet is maar dat soort dingen kunnen gebeuren.
Ik heb op de stand ook even met Adri gesproken en hij was overduidelijk ook niet blij met de situatie.

Ook van mijn kant, ik vind het niet netjes hoe jij hier met deze situatie omgaat, het telfoonnummer van Adri heeft onder al zijn emails gestaan dus je had zelf ook actief nacraag kunnen doen indien je ongerust was,
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
'05 156 1,9 JTD
33 SW corsa
Iets Japans

Gebruikersavatar
alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4240
Lid geworden op: ma feb 14, 2005 19:17
Locatie: Antwerpen
Contacteer: Website

RE: Inkoop actie nieuwe Alfa bijbel 154 euro i.p.v. 180.

zo nov 11, 2007 22:34

Rustig jongens :wink:

De verwachtingen waren hoog gespannen, dus de teleurstelling zal inderdaad wel groot geweest zijn.
Maar, Automodelli heeft ook mij laten weten dat het boek niet tijdig geleverd was om in Houten uit te delen.

En wat die andere verkoper betrof, die had het boek wel, maar dan ook aan de volle prijs.
Je had hem natuurlijk ook daar kunnen kopen, nadat je aan Automodelli gevraagd had om je voorschot terug te krijgen ;-)
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

Gebruikersavatar
alfasud1972
Guru
Guru
Berichten: 1694
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:31
Locatie: Emmen
Contacteer: Website

Re: RE: Inkoop actie nieuwe Alfa bijbel 154 euro i.p.v. 180.

zo nov 11, 2007 22:44

Bijkomend feit is dat andere boekenleveranciers het wel kunnen leveren, waarom automodelli dan niet ?
Vermoedelijk heeft o.a. Autonet hun bestelling veel eerder geplaatst, misschien i.v.m. eerdere ervaringen. Kan ook zijn dat sommige bedrijven gewoon eerder worden bevoorraad worden omdat ze een betere relatie hebben met deze uitgever, het blijven Italianen hè. Ik wacht rustig af.

greyhound

RE: Inkoop actie nieuwe Alfa bijbel 154 euro i.p.v. 180.

zo nov 11, 2007 23:04

Hallo mensen,

Ook ik heb netjes een mail van automodelli gekregen, waarin stond dat het boek niet in Houten zou zijn. Ik moet jullie allemaal bekennen: Dat had ik al verwacht. Niet dat Automodelli daar wat aan kan doen, maar Italianen en afspraken nakomen zijn twee verschillende dingen. We hebben allemaal wel eens gruwelijk lang op onderdelen voor onze Alfa moeten wachten. Daar kregen wij dan gruweijk veel hoofdpijn van en vervolgens wilde je dan het liefst je Alfa gelijk de deur uit gooien om een andere auto te gaan kopen. Als echter het gewraakte onderdeel na lang wachten er was en je Alfa weer goed liep, dan was alles vergeten en vergeven.
Ik ben er ten volle van overtuigd dat ik onder de kerstboom van de Alfa-bijbel kan gaan genieten. Automodelli zal hun stinkende best daarvoor doen, maarrrr: Zij zijn natuurlijk wel afhankelijk van de Italiaanse leverancier.

Don't worry, be happy!!!!!!!

Greyhound :D

ErwinV6

RE: Inkoop actie nieuwe Alfa bijbel 154 euro i.p.v. 180.

di nov 13, 2007 13:33

Wat een overspannen reactie van mijnheer Wilson zeg.
We hebben keurig een mailtje gehad dat het boek er nog niet was.
Indien jij dat niet hebt ontvangen is dat spijtig maar niet onoverkomelijk.
Paniek zaaien om niets noemen ze dat.
Doe je zelf wel eens zaken? Waarschijnlijk niet want dan zou je zelf ook inzien dat bepaalde zaken niet
lukken al doe je er nog zo je best voor :?
Bovendien katten omdat het presentje wat je van Automobili kreeg je niet beviel vind ik helemaal zielig :evil: , ze doen in iedergeval een gebaar!
In mijn ogen is Automobili niets te verwijten dat boek komt vanzelf :lol:

Gebruikersavatar
frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8024
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:34
Locatie: Koewacht (of all places!)

RE: Inkoop actie nieuwe Alfa bijbel 154 euro i.p.v. 180.

di nov 20, 2007 12:01

Mailtje van Automodelli:

Beste Klant,

Zie ginds komt de vrachtwagen uit Italia aan,
Ik zie de pallet (in gedachte) al staan.
Hij breng uw boek,
Het is helemaal NIET zoek.

Nog een paar nachten wachten,
dan is het over met het smachten.

Misschien is het donderdag 22 november al in het land.
Maar het misschien heb ik de boeken pas maandag 26 november in mijn hand.

Als het boek in Nederland is gearriveerd,
Ontvangt u een bericht dat is gegarandeerd

Maak ruimte in uw boekenkast,
Zorg dat het past
Het boek is heel zwaar,
ja werkelijk waar.

Reserveer een plek op de onderste plank.
anders hoort u een rare klank.
Verstevig de plank met een staaf ijzer,
dan is nog wijzer.



Met vriendelijke groet,
Automodelli


:lol:
Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Andretti Molletti

RE: Inkoop actie nieuwe Alfa bijbel 154 euro i.p.v. 180.

di nov 20, 2007 12:22

Geweldig toch! Zo kan het dus ook :thumbs:

Ik kan het alleen niet rijmen met Wilson :lol:

Gebruikersavatar
Alfistroel
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 669
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:37
Locatie: Oosterhout
Contacteer: Website

Re: RE: Inkoop actie nieuwe Alfa bijbel 154 euro i.p.v. 180.

di nov 20, 2007 12:47

Ik kan het alleen niet rijmen met Wilson :lol:
vooral reacties uit blijven lokken Dre, erg volwassen!!
Registerleider 155
alfa155register.nl

Alfa Romeo 155 V6 W.B Bianco Argento
807 Buske voor alle jong
Zakelijk accuding
Ooit:
Alfasud 1.5 TI 82
Alfetta 2.0 83
75 2.0 T.S 87
164 3.0 24V 94
155 2.5 V6 12V 94
33 S.W 1.5 94
33 S.W 1.7 94
155 2.5 V6 W.B 96

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”