8C RedIk zever nog even verder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vraagje tussendoor: is de Competitzione ook in andere kleuren leverbaar? Ik heb hem (haar?) alleen nog maar in het rood gezien...
En nee, het hoeft geen groen te zijn![]()
Nix helaas, doe maar een zwarte en inpakken is niet nodig8C RedIk zever nog even verder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vraagje tussendoor: is de Competitzione ook in andere kleuren leverbaar? Ik heb hem (haar?) alleen nog maar in het rood gezien...
En nee, het hoeft geen groen te zijn![]()
Alfa Red
Black
Yellow
Helaas dus .![]()
....en naar mijn heel bescheiden mening terecht ...Ik heb hem (haar?) alleen nog maar in het rood gezien...
Vind ik ook . De versie van vandaag was in 8C rood . Alfa Rosso zou haar vast ook goed afgaan , maar ( dit is geheel tegen mijn principes....en naar mijn heel bescheiden mening terecht ...Ik heb hem (haar?) alleen nog maar in het rood gezien...
Ik ben qua kleur nou eenmaal dwars....en naar mijn heel bescheiden mening terecht ...Ik heb hem (haar?) alleen nog maar in het rood gezien...
Ik zou hem ook in het zwart kopen hoorIk ben qua kleur nou eenmaal dwars![]()
YeahIk zou hem ook in het zwart kopen hoorIk ben qua kleur nou eenmaal dwars![]()
Bloedmooi
http://www.8c.alfaromeo.com/pop.htm op deze site kan je de kleuren op de auto zien en zelf kiezen wat je het mooiste vind.
even bovenaan op colours drukken
Het afwerkongsniveau is iid geval onder de motorkap weer ver onder de maat![]()
Wat een mooie auto!![]()